25 תשובות
הבני הנכונים לא ישימו לב לזה
אנונימית
מקווה שלא
לא קשור להתאהבות בהכרח קשור למשיכה יותר
אישית אני מעדיף אוברסייז אבל לא יודע
לא מכלילה את כל הבנים
אבל כן יותר ישימו לב לזאת שמתלבשת חשוף, זה מושך את העין אין מה לעשות
אבל הם לא התאהבו בה, הם ימשכו אליה
אנונימית
יש לי הרגשה שזה יהיה בחמות
לא ממש ממש לא
לא, דווקא הרוב מעדיפים את הבנות שמתלבשות קצת יותר צנוע.
לא, ממש לא נכון, יש פשוט בנים שפועלים נורא אימפולסיבי ועל פי משיכה רגעית אז הם מתחילים עם כל מי שהם נמשכים אליה אבל יש הבדל בין משיכה להתאהבות.
אנונימי
אצל חלק לא קטן מהבנים זה יוצר חוסר כבוד ובוז למי שהולכת חשוף כי היחס שהיא משדרת שהיא רוצה לקבל הוא כחפץ, אלה שיתחילו איתה גם כנראה יבוזו לה בליבם..
רוב הסיכויים שיתחילו עם זאת שלובשת חשוף, אבל זה לא כי אוהבים אותה ומעריכים אותה יותר, אלא כי רואים אותה קלה יותר להשגה.

בתור אישה לחתונה, גברים איכותים יעדיפו זאת שלובשת צנוע.

אז לא ללמוד מאלה שמתחילים איתן ברחוב...
אנונימי
יש כאלה ויש כאלה.. אלוקים ברא את הגברים להמשך לבנות וגם לגוף שלהן בגלל זה יש מצוות צניעות נגיד עכשיו אני בים ורואה מישהו בלי חולצה אני לא נמשכת לחזה שלו אבל בנים שרואים אישה בלי חולצה ובלי חזיה בטח שימכשו תשובה מלאה .אני בבית ספר מסורתי- דתי (אני חילונית)המורה לימדה אותנו את זה ומיליון אחוז שזה נכון וזה לא קשור להתהאבות זו משיכה...
בנים נמשכים לחשוף אבל יש כאלה שלא אני לא כל כך יודעת כי כל גבר לא עם אותו אופי והתנהגות
לא
מי אמר
לא אכפת לי מה תלבש שיהיה לה אופי וביי לא רוצה מעבר
על מה המינוסים ווטאפק זה מי שאני תתמודדו
זה לא נכון אצלי לפחות אולי יש כאלה שכן
זה נכון שזה מפתא יותר גברים אבל זה לא אומר שהם מתחברים לזה זה פשוט משהו שקשה לעצור
זה יותר שאלה שמופנת לבנים אבל אני חושבת שזה עניין של טעם משיכה וכל גבר זה משהו שונה
כן חד משמעית יש כאלה
את שואלת מי תמשוך את המבט ראשונה מאינסטינקט החשופה
אבל בתכלס כמה שיותר צנועה יותר טוב...
בהחלט לא ולא.