תשובה אחת
תראי, זה אתר של בני נוער ובקושי יש פה אנשים שמבינים בדברים האלה.
ההמלצה שלי היא כמו תמיד, ללכת עם אמא שלך לרופא המתעסק בתחום, לשאול את כל השאלות הנחוצות (מה אפשר לעשות, אם צריך ניתוח אז אם זה מסוכן, מה זמן ההחלמה, מהו מדד הכאב, אם זה עלול לפגוע בראייה וכן הלאה...).
תשמעי, מההבנה שלי צמיחה הפוכה זאת בעיה בשורש. אז אולי יכרתו לך את כל השורש, אבל אני רק מנחשת, אני לא באמת יודעת, אז ממליצה לך להתייעץ עם מומחה.