התחברות הרשמה

מה כדי לי ללכת למגב ולעבור לקורס ימ"ס או ללכת לגבעתי

22 ביוני 2023, 19:03
גיוסחייליםמג"בתפקידיםמשמר הגבול    
2 תשובות
ימס
א
אוגווי
גבעתי, אם תלך למגב לא בהכרח תעבור גיבוש ימס. אתה לוקח סיכון בלהתקע במגב, ואם זה מגב או גבעתי אז ברור שגבעתי
E
Elfo
באותו הנושא:
אם הדפר שלי 30,קבא 46,והפרופיל 97 אני יכולה ללכת למגב?
ללכת למגב או להיות גובניק?
ללכת לקורס קיץ של משצ"ים או ללכת ליום הולדת של חברה ממש טובה שלי
אם מתוך מגב אני יוצאת לקורס חובשים לא תהיה לי בעיה לחזור לתפקיד שלי במגב?
כדאי לי ללכת למגב? (בת)
לכוון להגיע למגב או לקורס חובלים??
אם אני רוצה ללכת לקורס משצים בסוף כיתה י, אני חייב ללכת לזה בפסח?
אם אני רוצה ללכת למגב אני חייב יום סיירות??
ללכת למגב או לפלחץ?
זה יהיה מוזר ללכת לקורס גלישה לבד?
יש לי סכרת,אני יכולה ללכת למגב ?