7 תשובות
זה לא באמת עובד
זה עניין של גלי מוח


נגיד אתה רואה טלוויזיה, זה שם אותך במצב היפנוטי
אנונימית
העברה של המוח למצב תת מודע
שואל השאלה:
וואי את יכולה להסביר לי על זה בפרטי יש לי כמה שאלות
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית יש מצב את מסבירה לי על זה ?
אנונימי
בטח,
פעם ראית טלוויזיה ושמת לב שאתה מרגיש די מנומנם ואין לך כוח לקום מהספה אפילו כשיש סתם פרסומות?
אז מה שקורה זה שהמוח עובר ממצב של גלי בטא, של ערנות אל גלי אלפא שהם איטיים יותר ולמעשה מנטרל את היכולת שלך לחשיבה שהיא יותר ביקורתית
וככה אתה למעשה סופג מה שיש על המסך, גם אם אתה לא לגמרי מודע לזה.
אומרים שזה בגלל הבהובים כנראה שיש במסך.
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב שאת יוצאת רגע מאנונימית?
אנונימי