36 תשובות
לא מתכחשת לזה שזה טוב
אבל זה עניין של טעם אישי
אני נגיד אוהבת פופ טיילור סוויפט כזה
זה כמו להשוות רוק כבד לדובוני אכפת לי זה ממש תלוי בבן אדם
אבל זה עניין של טעם אישי
אני נגיד אוהבת פופ טיילור סוויפט כזה
זה כמו להשוות רוק כבד לדובוני אכפת לי זה ממש תלוי בבן אדם
קייפופ זאת אחלה מוזיקה ואני מאוד אוהבת, אבל חוץ מזה אני אוהבת גם רוק,מטאל ועוד גאנרים וסגנונות
פעם ממש אהבתי קייפופ ואת כל הלהקות וביטיאס במיוחד אבל היום אני רואה את זה כמשהו אחר יותר.
הרבה זמרים מלהקות שהכרתי (לא כולל ביטיאס) לא באמת היו מוכשרים ויותר ידעו לרקוד או היו יפים והשירים היו פשוט קצביים ולא עם עומק. יותר דיברו על אהבה ופחות על השאר. לא היו נושאים מורכבים מדי בשירים. לא יודעת, אולי זה כל הפואנטה של הסגנון הזה ואני לא הבנתי את זה...
ביטיאס שונים מזה הם יותר מוכשרים ובאמץ מדברים על דברים עמוקים, פשוט היום אני לא נהנת לשמוע אותם אבל אני עדיין מעריכה אותם...
הרבה זמרים מלהקות שהכרתי (לא כולל ביטיאס) לא באמת היו מוכשרים ויותר ידעו לרקוד או היו יפים והשירים היו פשוט קצביים ולא עם עומק. יותר דיברו על אהבה ופחות על השאר. לא היו נושאים מורכבים מדי בשירים. לא יודעת, אולי זה כל הפואנטה של הסגנון הזה ואני לא הבנתי את זה...
ביטיאס שונים מזה הם יותר מוכשרים ובאמץ מדברים על דברים עמוקים, פשוט היום אני לא נהנת לשמוע אותם אבל אני עדיין מעריכה אותם...
קייפופ זה נורא
הכי אני שונאת את bts
כאילו נתנו לחבורת רובוטים לשיר
הכי אני שונאת את bts
כאילו נתנו לחבורת רובוטים לשיר
חצי חצי
יש אומנים בואו נגיד אפילו כאלה שאני אוהב שהשירים שהם הוציאו היו ממש ממש עם מילים שאין להם משמעות והם נשמעים גרוע אני לא רוצה להתחיל להגיד שמות כי אני יודע שישר יריבו.
בכל מקרה סטרים ג'י איידל המוכשרות
יש אומנים בואו נגיד אפילו כאלה שאני אוהב שהשירים שהם הוציאו היו ממש ממש עם מילים שאין להם משמעות והם נשמעים גרוע אני לא רוצה להתחיל להגיד שמות כי אני יודע שישר יריבו.
בכל מקרה סטרים ג'י איידל המוכשרות
kpop זו לא דוגמא טובה.
בכל מקרה, המוזיקה של היום היא לא נוראה אך אנשים אוהבים להתנגד לדברים פופולאריים בכדי להרגיש מיוחדים.
בכל מקרה, המוזיקה של היום היא לא נוראה אך אנשים אוהבים להתנגד לדברים פופולאריים בכדי להרגיש מיוחדים.
ההפך, קייפופ זאת ההוכחה שגם מוזיקה גרועה יכולה להיות פופולארית
זה פשוט עניין של טעם
אני אישית ממש אוהבת קייפופ וזה באמת שינה לי את רוב החיים לעומת זאת החברים שלי מכחישים כל קשר לקייפופ
אני לא אכריח אנשים לאהוב משהו שהוא לא הטעם שלהם
אני אישית ממש אוהבת קייפופ וזה באמת שינה לי את רוב החיים לעומת זאת החברים שלי מכחישים כל קשר לקייפופ
אני לא אכריח אנשים לאהוב משהו שהוא לא הטעם שלהם
אבל כתבת בפרופיל שמי שלא אוהב את סלאקפינק את שונאת אותו
שואל השאלה:
^^^
קייפופ זה לא גרוע
והתכוונתי למה שיש בפירוט
^^^
קייפופ זה לא גרוע
והתכוונתי למה שיש בפירוט
אנונימית
לא האמת שהפוך
בעיניי זה גרוע
קייפופ זה גרוע. חד משמעית
פופ זה כבר גרוע, וכשזה בקוריאנית?
פופ זה כבר גרוע, וכשזה בקוריאנית?
שואל השאלה:
אבל תתייחסו לפירוט לא סתם השקעתיי
אבל תתייחסו לפירוט לא סתם השקעתיי
אנונימית
כל האנשים היום חושבים שהם חכמים אז הם מנסים להכנס למוח של אנשים אחרים או לאמר שהם עושים את זה כדי להיות מיוחדים לא יש אנשים שלא אוהבים דברים תפנימו את זה
שואל השאלה:
לא קשור. יש מלא אנשים שכל הזמן יורדים על המוזיקה היום וחופרים כמה הכל גרוע ומשתמשים רק במחשב ואין כלי נגינה אמיתיים ואיך כולם אוהבים שירים גרועים כאלה בלי משמעות
אבל זה עובר אחרי גיל 14
אם אתה סתם לא אוהב ולא חופר כמה המוזיקה היום גרועה אז סבבה עניין של טעם
לא מכריחים אף אחד לאהוב כלום
לא קשור. יש מלא אנשים שכל הזמן יורדים על המוזיקה היום וחופרים כמה הכל גרוע ומשתמשים רק במחשב ואין כלי נגינה אמיתיים ואיך כולם אוהבים שירים גרועים כאלה בלי משמעות
אבל זה עובר אחרי גיל 14
אם אתה סתם לא אוהב ולא חופר כמה המוזיקה היום גרועה אז סבבה עניין של טעם
לא מכריחים אף אחד לאהוב כלום
אנונימית
לא כל המוזיקה של היום גרועה ונוראית שה נכון אבל דווקא קייפופ הוא לא ההוכחה לזה לדעתי אלא פשוט יוצרים עכשוויים שהם טובים (אין לי דוגמה ספציפית כרגע אבל אפילו להקות משנות 2010 ומשהו מעבירות את הרעיון)
אנונימית
שואל השאלה:
כן כן את צודקת לא רק קייפופ גם יוצרים אחרים
כן כן את צודקת לא רק קייפופ גם יוצרים אחרים
אנונימית
את יודעת שהמחשב מבוסס על סאונדים שכלי הגינה עושים
שואל השאלה:
כן אני יודעת
אבל את מבינה מה הייתה הכוונה שלי לא?
כן אני יודעת
אבל את מבינה מה הייתה הכוונה שלי לא?
אנונימית
בתור קייפופ סטאן לשעבר אני מסכימה
לא אני אוהבת רק כמה שירים ספציפים מאוד אבל אני אוהבת את כל המוזיקה בכללי חוץ ממזרחית
אני לא מתחבר לקייפופ, אז לא דוגמה טובה בעיניי
קייפופ זה זוועעהה מתעללים בהם שם למוות ואי ואי מה הם עוברים שם ואיי ואאיי מה הם עוברים עם הנשים הגברים התרבות שלהם ככ קשה עם מראה.. אתם רק מחזקים את זה
יפה אחת מהצפון
חח עאלק רובוטים, בואי תני לי עוד להקה שרוקדת כמוהם.
חח עאלק רובוטים, בואי תני לי עוד להקה שרוקדת כמוהם.
אנונימית
קיי פופ ז הסיבה של אנשים לא שמוע קייפופ מצטערת זה ממש רע
^^ אני מסכימה, ממש מכריחים אותם להיות יפים ורזיפ ומושלמים וזה ממש מוריד מהביטחון העצמי.
זה נראה שיותר אוהבים את הלהקות של הבנות (לא כולן אבל הרוב) כי הם יפות ורזות. הבנים גם לא טובים יותר. קיצר הכל שם די מזויף והכל בשביל להראות לעולם כמה שהתרבות בקוריאה מדהימה
זה נראה שיותר אוהבים את הלהקות של הבנות (לא כולן אבל הרוב) כי הם יפות ורזות. הבנים גם לא טובים יותר. קיצר הכל שם די מזויף והכל בשביל להראות לעולם כמה שהתרבות בקוריאה מדהימה
כל אחד והטעם שלו, אני מאוד אוהבת קייפופ וגם לכל להקה יש סגנון אחר, שום מוזיקה לא גרועה זה תלוי בטעם של האדם ששומע אותה
קייפופ זה לג'יט גרוע
בלי קשר לטעם אפילו
כאילו יש מוזיקה שאני עוד מבין איך אנשים אוהבים ומתחברים אליה
אבל קייפופ
ממש פאקינג לא
כל מה שהם עושים זה לדחוף תזין שלהם למיקרופון ולגמור ואז לתת למפיקים לעשות לזה אוטוטיון בשביל שזה ישמע כמו "מוזיקה"
קייפופ זאת הדוגמא הכי פחות טובה למה שאמרת
בלי קשר לטעם אפילו
כאילו יש מוזיקה שאני עוד מבין איך אנשים אוהבים ומתחברים אליה
אבל קייפופ
ממש פאקינג לא
כל מה שהם עושים זה לדחוף תזין שלהם למיקרופון ולגמור ואז לתת למפיקים לעשות לזה אוטוטיון בשביל שזה ישמע כמו "מוזיקה"
קייפופ זאת הדוגמא הכי פחות טובה למה שאמרת
קייפום זאת מוזיקה נחותה ..
שואל השאלה:
se so neon ממש טובים
והשירים של meaningful stone כאלה מרגיעים
se so neon ממש טובים
והשירים של meaningful stone כאלה מרגיעים
אנונימית
קייפופ און טופ
שואל השאלה:
באמת יש מלא שירים טובים היום
באמת יש מלא שירים טובים היום
אנונימית
דווקא אני מכירה הרבה שלא אוהבים קייפופ
אבל הם בטח אומרים את זה כי כל מה שמציגים להם זה את בלאק פינק וביטיאס
and don't get me wrong
זה לא שכל השירים שלהם חרא אבל תמיד תמיד למיינסטרים יגיעו השירים הכי פחות משמעותיים, עם סיפור או משמעות עמוקה... כי אני יודעת שביטיאס ידועים על האלבומים מלאי עלילה ותאוריות שלהם, אבל לא דווקא butter ו dynamite החליטו המעריצים להביא למקום ראשון בבילבורד תוך זמן נורא קצר.
וגם יש עוד הרבה אמנים קוריאנים שאנשים לא ניסו לשמוע והם עושים שירים שהייתי מגדירה מאוד טובים כמו se so neon, hyukoh, meaningful stone, surl...
אבל הם בטח אומרים את זה כי כל מה שמציגים להם זה את בלאק פינק וביטיאס
and don't get me wrong
זה לא שכל השירים שלהם חרא אבל תמיד תמיד למיינסטרים יגיעו השירים הכי פחות משמעותיים, עם סיפור או משמעות עמוקה... כי אני יודעת שביטיאס ידועים על האלבומים מלאי עלילה ותאוריות שלהם, אבל לא דווקא butter ו dynamite החליטו המעריצים להביא למקום ראשון בבילבורד תוך זמן נורא קצר.
וגם יש עוד הרבה אמנים קוריאנים שאנשים לא ניסו לשמוע והם עושים שירים שהייתי מגדירה מאוד טובים כמו se so neon, hyukoh, meaningful stone, surl...
כשאני שומע קייפופ זה הרגע היחיד שאני מקנא בחרשים.
אני לא שומע קיי פופ אז אני לא יכול ממש להגיב על זה, אבל זה פשוט לא נכון שאין היום מוזיקה טובה. יש מלא מוזיקה טובה, פשוט צריך לדעת איפה למצוא אותה, ולרוב היא לא בטופ 40
תמיד היו שירים זבל, גם בתקופה בשנות השישים וגם בשנות התשעים. פשוט שוכחים מהם, ואת השירים הטובים זוכרים
תמיד היו שירים זבל, גם בתקופה בשנות השישים וגם בשנות התשעים. פשוט שוכחים מהם, ואת השירים הטובים זוכרים
באותו הנושא: