8 תשובות
מאוד
אנונימית
כן,קצת
חח אח שלי בן 27 תכף ובחיים לא היה בזוגיות, אבל הוא מוזר באופן כללי.
אני לא חושבת שזה יותר מדי חריג, או שהוא מעדיף לחכות או שהוא לא מוצא מה שהוא מחפש. יכול להיות שהוא גם לא ירצה אף פעם וזה גם בסדר. גברים בדרך כלל לוקחים יותר את הזמן מבחינת זוגיות, ככה זה.
אני לא חושבת שזה יותר מדי חריג, או שהוא מעדיף לחכות או שהוא לא מוצא מה שהוא מחפש. יכול להיות שהוא גם לא ירצה אף פעם וזה גם בסדר. גברים בדרך כלל לוקחים יותר את הזמן מבחינת זוגיות, ככה זה.
לא יש אנשים כאלוצשכבר עברו מלא דברים ואולי לא רוצים זוגיות
שואל השאלה:
אח שלי לא מוזר הוא סתם עצלן בקטע של בנות
אכפת לו רק מהעסק שלו וכדורגל
אח שלי לא מוזר הוא סתם עצלן בקטע של בנות
אכפת לו רק מהעסק שלו וכדורגל
אנונימית
אולי גם יש לו מישהי והוא לא רוצה לספר או אולי מישהו והוא פוחד לספר
אנונימי
אולי הוא מחפש משהו מיוחד ובנתיים הוא לא נתקל במישהי/ו כזה.
כל עוד טוב לו זה נראלי סבבה, יש אנשים שלא מתעניינים יותר מדי במערכות יחסים. מאמינה שבסוף הוא כן ירצה.
כל עוד טוב לו זה נראלי סבבה, יש אנשים שלא מתעניינים יותר מדי במערכות יחסים. מאמינה שבסוף הוא כן ירצה.
לא למה אולי יש אנשים שטוב להם לבד
באותו הנושא: