7 תשובות
לא לא צריך שמן
שואל השאלה:
אז רק להרתיח מים ולשים ביצה בפנים?
למשך כמה זמן?
אז רק להרתיח מים ולשים ביצה בפנים?
למשך כמה זמן?
אנונימית
לשים ביצה במים עם קצץ מלח לחכות שיהיה בועות
מכשזה מבעבע לחכות 10 דקות
מכשזה מבעבע לחכות 10 דקות
לא לשים שמן
סיר שמה מים
שמה ביצה
מחכה
עד שיש בועות ואז מחכה -10 5 דקות אחרי הבועות
נראלי
סיר שמה מים
שמה ביצה
מחכה
עד שיש בועות ואז מחכה -10 5 דקות אחרי הבועות
נראלי
שואל השאלה:
לחכות שהמים יבעבעו ורק אז לשים את הביצה?
לחכות שהמים יבעבעו ורק אז לשים את הביצה?
אנונימית
לא אחרת הביצה תתפוצץ
שואל השאלה:
אהה הבנתי אוקיי
אהה הבנתי אוקיי
אנונימית
באותו הנושא: