18 תשובות
1, יותר נוגע
קודם כל וואוו דבר שני נראלי שהראשון כי הוא יותר בוגר ויותר עמוק לדעתי.
אהבתי יותר הראשון, זה נראה שהוא מביע את הרעיון בפחות משחק
שואל השאלה:
אבל אני חוששת שהראשון הוא לא מקורי מספיק
אמלהה ימוכשרת
לדעתי 1
בהצלחה(:
הראשון נראה יותר מציאותי,השני נראה יותר צבעוני ,
וואי בחירה קשה לומר את האמת :)
ודרך אגב לא שאלת שאלה על הציור הראשון לפני כמה ימים,ככה זכור לי :)
ודרך הבטן עכשיו,אלו עגבניות בציור הראשון ? חח
שואל השאלה:
2
שואל השאלה:
1
שתיהם מטורפים ברמות אבל לדעתי 2 הוא יותר מיוחד כזה
מציאותי או יצירתי ?
שואל השאלה:
זה תערוכה של כל הבוגרות של התואר.. אז אין העדף ספציפי של התערוכה.

כל אחת עושה משהו שונה, הקשר היחיד זה שכולנו התחלנו מטקסט אבל כל אחת בחרה נושא שונה.

אז אין ממש חיבור כלשהו. אבל לדעתי יש המון סוריאליזם בעבודות וחופשיות.

ולדעתי אני אלך על היצירה שהיא מקורית. הראשונה מאד מקורית ולא חסר כאלה.. אבל השניה קצת שונה.. ונותן יותר עניין וגם חיבור לשאר העבודות.
שואל השאלה:
כן. שאלתי אם אפשר לתת עצות איך לשפר.
בדיעבד אני מציגה אותם ב-5.7 אז לחוץ לי לשמוע חוות דעת :)
שואל השאלה:
תפוח
מה נראה לך הסגנון שאוהבים בתערוכה הזו ?