8 תשובות
הספיידרמן המצוייר?
לא חושב שיש דרך בכלל לראות אותו מהבית
ראיתי גם בקולנוע וגם בבית וכן יש הבדל בחוויה אבל אולי בגלל שכל השיכבה שלי היתה שם ופשוט התחלנו לצעוק זה לזה
ספיידרמן זה ספיידרמן
בכללי לי אישית יותר כיף לראות בקולנוע ( מארוול ) כי גם הקהל זו חוויה
בכל סרט, קולנוע זו חוויה אחרת לגמרי, אלא אם כן יש לך מערכת קולנוע ביתי מתקדמת אי אפשר להגיע לאותה איכות
אף פעם לא הלכתי לקולנוע אז לא יודע :)
האמת לא ראיתי בבית ראיתי בקולנוע ואת הראשון בבית וחייבת לומר שהחוויה הרבה יותר שונה
שווה לראות בקולנוע
שווה לראות בקולנוע