63 תשובות
תעיר אותם משהו מוזר קורה
במקומך הייתי בורחת מהבית זה קריפי ברמות
נשאר רגוע,מסמס למישהו על זה,ומתייחס לתשובה של מישהו אחר,לא לשלי :)
אולי מצלמה שמחוברת למחשב??
זה מסוג הדברים שתמיד קורים בסרטי אימה
שואל השאלה:
אחות שלי גרה בגבעתיים וסבתא שלי שכונה לייד
אחות שלי גרה בגבעתיים וסבתא שלי שכונה לייד
אנונימי
תעיר את הסבתא ואת האחות רק לשמוע את זה עושה הרגשה רעה
אם זה אמיתי ולא ספאם זה בעייתי כי פעם ראשונה בשאלות יש לי הרגשה לא טובה פה
אם זה אמיתי ולא ספאם זה בעייתי כי פעם ראשונה בשאלות יש לי הרגשה לא טובה פה
ברוו מהה אמאלה איזה מפחידד
יש לך איזה מצלמה או משהו בחדר שקשור איכשהו למדפסת???
יש לך איזה מצלמה או משהו בחדר שקשור איכשהו למדפסת???
משטרה
תתחיל לתעד למקרה ולא תשרוד תלילה
תכבה את המדפסת תכסה מצלמות שאולי יש לך בבית ואם אתה יכול להגיד לחבר או משפחה או מישהו שאתה מכיר לבוא אליך תעשה את זה. אם משהו קורה הייתי מתקשר למוקד חירום
שואל השאלה:
זה לא ספאם
זה לא ספאם
אנונימי
אמאלה איזה מפחידד תדבר עם מישהו
יש לך מצלמות בבית ??
רגע זו תמונה של החדר כשאתה בתמונה ?
במקומך הייתי יוצא מהבית והולך לחבר וישן שם
אהההההה אני מת מפחד בחייאת דינאק עוד כמה שעות אם הכל בסדר אתה מעדכן פה למה מה עם לא אני באמת מתקשר למשטרה
שואל השאלה:
אין לי מצלמות ואני לא בתמונה אני בסלון
אין לי מצלמות ואני לא בתמונה אני בסלון
אנונימי
אתה תעדכן?!?!
אמאלה צא מהביתת לך לחבר או משהו אבל קח משהו להגן על עצמך בשעות האלה ובמיוחד עם התמונה הזאת עכשיו
כמו ששרת ביוני אמר תתקשר למשטרה !
ותעדכן!!!
שואל השאלה:
עוד שעה אני מעדכן
עוד שעה אני מעדכן
אנונימי
מה עוד שעה תעדכן בדקות הקרובות אני מפחדת בשבילך
מה הייתי עוזבת את הארץ
לפחות זה יהיה בחמות (הומור שחור)
תתקשר למשטרה רציני עדיף שתטריח אותם על פני שיהיה שם איזה מטורף (למרות שהכי סביר שזו מתיחה שמישהו עושה עלייך)
או שזה טרול
או שזה טרול
אתה בחיים??
אתה פהה?
למה אני כלכך מפחד
שואל השאלה:
לא מתקשר למשטרה יש מצב סתם מטיחה ועכשיו אני סורק את הבית יעדכן עדו מעט
לא מתקשר למשטרה יש מצב סתם מטיחה ועכשיו אני סורק את הבית יעדכן עדו מעט
אנונימי
קח משהו להגן על עצמך אתה לא יודע מה יכול לקרות
שואל השאלה:
לוקח משקולת
לוקח משקולת
אנונימי
אין מה לעשות,גם אם זו מתיחה הם יבינו,תתקשר
כן מחבת זה רעיון טוב
פרסבת' פוראבר אני משקשקת כולם ישנים אצלי נכנסתי לחרדות
אני גם לבד בבית אני פשוט הבאתי סכין זה איתי פה במיטה
שואל השאלה:
אוקיי הבית ריק כולל החדר שלי ניראלי אני חיי אין מה לדאוג
אוקיי הבית ריק כולל החדר שלי ניראלי אני חיי אין מה לדאוג
אנונימי
אני עם הכלבה שלי אבל היא פחדנית יותר ממני אני בחרדות
שואל השאלה תענה כברר
שואל השאלה תענה כברר
שמע אני יכול לתת לך תאוריות אבל זה סתם ילחיץ אותך
עדיף להתקשר למשטרה מאשר להצטער אחרכ
עדיף להתקשר למשטרה מאשר להצטער אחרכ
שואל השאלה:
אני עם חבר בשיחה והוא הלך ואני חיי טז סבבה
אני עם חבר בשיחה והוא הלך ואני חיי טז סבבה
אנונימי
אה לא משנה כבר ענית
צריך לחשוב על הסבר לתמונה... אולי זה נשלח מפקס ומישהו שלח את זה? אולי חבר? אני בכל מקרה הייתי הולכת לישון אצל חבר
צריך לחשוב על הסבר לתמונה... אולי זה נשלח מפקס ומישהו שלח את זה? אולי חבר? אני בכל מקרה הייתי הולכת לישון אצל חבר
שואל השאלה:
עכשיו הולך לחבר שגר לייד צודה למי שעזר אוהב
עכשיו הולך לחבר שגר לייד צודה למי שעזר אוהב
אנונימי
שמחנו לעזור :)לילה טוב
ללט
יופיי
מחר בבוקר תעדכן אם קרה משהו בלילה בבית או משהו כזה עכשיו בהצלחה לי לישון(:
מחר בבוקר תעדכן אם קרה משהו בלילה בבית או משהו כזה עכשיו בהצלחה לי לישון(:
שואל השאלה:
לילה טוב
לילה טוב
אנונימי
מתוין תהנה בלילה ובהצלחה! שמחנו לעזור
תקשיב
תתקשר למשטרה
זה לא צחוק!!!!!
תתקשר למשטרה
זה לא צחוק!!!!!
שואל השאלה:
עבר חצי שעה ואני חיי
עבר חצי שעה ואני חיי
אנונימי
תראו מי נזכר להגיב חח
הכל בסדר כנראה,הוא כבר הלך לישון אצל חבר :)
הכל בסדר כנראה,הוא כבר הלך לישון אצל חבר :)
אני פוחדת בשבילך
למה שתמצא תמונה של החדר שלך???
למה שתמצא תמונה של החדר שלך???
שואל השאלה:
לא יודע אני אצל חבר בסבבה
לא יודע אני אצל חבר בסבבה
אנונימי
אה אוקיי
לילה טוב
אבל תתקשר מחר
זה קריטי ברמות
אני אישית הייתי מתעלפת
לילה טוב
אבל תתקשר מחר
זה קריטי ברמות
אני אישית הייתי מתעלפת
שואל השאלה:
אני סבבה כרגע
אני סבבה כרגע
אנונימי
כשאתה חוזר הביתה תבדוק מה עם המדפסת ויש לי שאלה
כשחזרת החלונות והדלת היו נעולים?
כשחזרת החלונות והדלת היו נעולים?
אה בדיוק גם אני חזרתי,בוקר טוב :)
בוקר טוב שמח ששרדת
אחה"צ טובים גם לך :)
שואל השאלה:
אני חיי
אני חיי
אנונימי
מה זה היה
שואל השאלה:
אין לי מושג
אין לי מושג
אנונימי
תעדכן מה היה ההסבר לזה
עריכה:אה לא משנה עכשיו קראתי
עריכה:אה לא משנה עכשיו קראתי
באותו הנושא: