3 תשובות
שואל השאלה:
כאילו כשאלך להצתלם בסטודיו אז לבוא גם עם דיסק און קי עלי כדי שהצלם ישים לי גם תמונה בדיסק שאוכל אחרי זה להוריד לפאלפון ולהעלות לטופס?
כאילו כשאלך להצתלם בסטודיו אז לבוא גם עם דיסק און קי עלי כדי שהצלם ישים לי גם תמונה בדיסק שאוכל אחרי זה להוריד לפאלפון ולהעלות לטופס?
גם וגם
העולם קצת התקדם, שולחים את התמונה באימייל, וכן צריך להעלות בטופס את התמונה וגם להביא איתך לראיון את התמונה פיזית
אנונימי