3 תשובות
לצאת לטחנת אבו רבאח עם מלא אלכוהול ולפתוח מנגל. באזור יש הרבה רוסים שאפשר לשבת ולהכיר
לונה פארק קל
ללכת לים סלש בריכה אםם ללכת ללכת לישון אצל ידידות ללכת לקניון וזהו בעיקרון!
באותו הנושא: