9 תשובות
שואל השאלה:
למה גרמניה ?
שואל השאלה:
אני מתה ארצות הברית חח אמאלה
לדעתי דווקא באיזור סקנדינביה
שואל השאלה:
ארצות הברית זה המדינה שבה אף אחד לא יודע גיאוגרפיה היסטוריה ולא יודע כלום בפוליטיקה יותר גרועה מכל ההישראלים יחד
שואל השאלה:
לא נראלי שיש קשר חח
שואל השאלה:
אבל באירופה הם יודעים גיגאוגרפיה כן רק מעניין לדעת איפה לדעתכם
^^אין קשר פשוט יש באירופה ובעיקר בגרמניה וסקנדינביה התערבות של המדינה בהרבה תחומים אז החינוך הציבורי הרבה יותר טוב
ארצות הברית, גאונים שם
גרמניה
אנונימית