6 תשובות
שוקולד בעיניי
שוקולד
שוקולד יותר טעים אבל אני ממליץ גם על חמאת בוטנים זה טעים באופן מפתיע
אנונימי
של איזו חברה אכלת?
יש כאלה עם טעם לוואי נוראי
שואל השאלה:
אכלתי את שניהם גועל נפש
אכלתי את שניהם גועל נפש
באותו הנושא: