6 תשובות
אפשר
כן, האמת שאנחנו הבאנו תיקים גדולים, אפילו תיקי גב
למה גדולים ^
אנונימית
כל אחת סוחבת איתה תיק קטן..
סתם סתם אני לא מצחיקה
כן למה לא
^^כי החלפנו נעליים ובגדים באמצע
מאוד קשה לרקוד עם עקבים
מה גם שחילקו חולצות שכבה
שואל השאלה:
אני נשארת עם הבגדים כמו שהם התיק הקטן נטו לטלפון ואיפור