6 תשובות
לגשת לתיאוריה נוספת
לקבוע תור חדש
שואל השאלה:
איך קובעים תאוריה על חשבון ביהס ?
אם אתה רוצה דרך בית ספר זה רק בשנה הבאה עם השכבה מתחתך
עדיף לך לקבוע באינטרנט לא דרך הביהס
אין אופציה לפי מה שידוע לי
רוב בתי הספר נותנים תאוריה אחת דרכם ועל חשבונם
שואל השאלה:
אז ללכת לעשות תאוריה מבחוץ?