5 תשובות
לגבי השאלה האחרונה- זה אמור להיות ככה. יכול להיות שהפזילה גם תורמת לזה... אבל זה ככה אצל כולם.
ו... לא- לא ידוע לי שמורים עושים ככה...
פשוט תתעלמי מזה.
אם זה קורה עוד פעם- תשאלי אותו לגבי זה... "למה זה?/לצורך מזה?"
לא קשור לפזילה כלל. פשוט רצה להמחיש לך את התלת מימד של העיניים
שואל השאלה:
^למה שהוא יעשה את זה?
יש מצב שזה גם קשור לטופס ירוק שהראתי לו שהיה שם 2 דברים שלא הצלחתי?
אנונימית
לדעתי פשוט כדי שתשימי לב שאם את מסתכלת רק בעין אחת - את לא רואה את המציאות הנכונה
שואל השאלה:
אהה נכון זה הגיוני ממש תודה (:
אנונימית