7 תשובות
ההפך מעלה!!
אנונימית
אתה שואל אם זה מוריד לנו שהוא מסמיק????
כי - לא, זה טבעי...
כי - לא, זה טבעי...
שואל השאלה:
לא מסמיק פעם אחת , אחד שמסמיק טיפה כל פעם כשהוא מחוץ לבית שלו ביישן טיפה
לא מסמיק פעם אחת , אחד שמסמיק טיפה כל פעם כשהוא מחוץ לבית שלו ביישן טיפה
^ אז גם לא
מעלה האמת
מעלה האמת
זה מעלה ברמותת
אני אוהבת
אני אישית מתה על כאלו מביכים כאלו כלפי חוץ אבל כשהם איתי הם ככ הרבה מעבר בכל מקרה אל תחשוב על אם אנחנו אוהבות תהיה אתה ומי שתאהב תזכה מי שלא זה גם בסדר לכולם יש העדפות וסגנונות שונים וזה בסדר
באותו הנושא: