7 תשובות
ההפך מעלה!!
אנונימית
אתה שואל אם זה מוריד לנו שהוא מסמיק????
כי - לא, זה טבעי...
שואל השאלה:
לא מסמיק פעם אחת , אחד שמסמיק טיפה כל פעם כשהוא מחוץ לבית שלו ביישן טיפה
^ אז גם לא
מעלה האמת
זה מעלה ברמותת
אני אישית מתה על כאלו מביכים כאלו כלפי חוץ אבל כשהם איתי הם ככ הרבה מעבר בכל מקרה אל תחשוב על אם אנחנו אוהבות תהיה אתה ומי שתאהב תזכה מי שלא זה גם בסדר לכולם יש העדפות וסגנונות שונים וזה בסדר