7 תשובות
וואי אמלה 12 שעות עבודה? משלמים לך שעות נוספות? נראלי ממש קשה
נשמע שווה אבל תובעני בו זמנית בגלל שזה 12 שעות אז לא חושבת
שואל השאלה:
העבודה היא ממש קלה זה סתם עריכה של סרטוני טיקטוק ויוטיוב , לא משלמים על שעות נוספות אבל נתנו לי אפשות לעבוד מהבית במשך כל השנה כשלמדתי בבית ספר זה למה אני לא רוצה לעזוב
העבודה היא ממש קלה זה סתם עריכה של סרטוני טיקטוק ויוטיוב , לא משלמים על שעות נוספות אבל נתנו לי אפשות לעבוד מהבית במשך כל השנה כשלמדתי בבית ספר זה למה אני לא רוצה לעזוב
כן אבל העובדה שזה גוזל כלכך הרבה זמן מהיום ואת רוב הימים
לא יודעת אם זה בהכרח שווה את זה
לא יודעת אם זה בהכרח שווה את זה
שואל השאלה:
דרך אגב גם זה מקום פרטי אז אין הגבלה של 40 שעות שבועיות כל החוקים לנוער וזה, ממש גמישים שם
דרך אגב גם זה מקום פרטי אז אין הגבלה של 40 שעות שבועיות כל החוקים לנוער וזה, ממש גמישים שם
שואל השאלה:
אני יכול לעבוד גם 8 שעות פשוט אני רוצה לעזור לאמא שלי שהיא אם חד הורית ועובדת קשה
אני יכול לעבוד גם 8 שעות פשוט אני רוצה לעזור לאמא שלי שהיא אם חד הורית ועובדת קשה
אחי זה 3000 לשבוע דפאק
וכאילו תנסה זה המון שעות ביום מקסימום תרד לשמונה
וכאילו תנסה זה המון שעות ביום מקסימום תרד לשמונה
באותו הנושא: