17 תשובות
כתוב שבממוצע 2 כפות 120 אבל באמת שלא להסתמך על זה לגמרי
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
ממש לא בכף ממוצעת 20-30 קלוריות בדקו עם משקל
וחזה עוף אחד מניחה שכ150-200
שואל השאלה:
אני יכולה התייעצות במשהו?
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי היום אייס קפה (בלי סוכר) ביתי
ואכלתי מעדן אחד של חלבון פרו

היה לי יום ממש גרוע ואני לא רוצה לאכול יותר מדי קלוריות, כדאי לי לאכול את האורז והחזה עוף או להכין לי סלט גדול? (בסלט: מלפפון עגבנייה תפוח גבינה בולגרית)
אנונימית
לדעתי חזה עוף ואורז, יש בו יותר חלבון וכמעט לא אכלת היום
מחבחינת הקלוריות כמות מאוד זניחה
וגם בבשר עצמו יש מלא ערכים טובים יותר
שואל השאלה:
סבבה אני אכין לי, תודה❤
אנונימית
וואי מצטערת אם בלבלתי
שואל השאלה:
הכול בסדר העיקר שניסית לעזור 3>
אנונימית
שואל השאלה:
לאלי סליחה שאני חופרת אבל אפשר עוד עזרה? את יודעת כמה קלוריות בערך אכלתי היום? (עם האורז והחזה עוף)
אנונימית
הכל טוב, תשאלי כמה שבאלך
אני מניחה ש-
אורז וחזה עוף כ300 גג
אייס קפה 100 לרוב אולי פחות גם
מעדן חלבון 110 נראה לי

תקשיבי, אני לא ריצה להידחף או משהו, אבל באמת שזה מעט מדי קלוריות לגוף.. בתור אחת שהייתה שם אני יכולה להגיד לך שזה פוגע בגוף לטווח הארוך, זה עושה לו נזק עצום, בהתחלה עייפות וחולשה, חוסר אנרגיה.. הגוף צריך אוכל כדי לתפקד את המערכות החיוניות בגוף הלב והמוח בעיקר.. תנסי להוסיף ולאזן לארוחות רגילות זה מאוד חשוב!
שואל השאלה:
תודה רבהה!! אני יודעת שזה ממש קצת, אבל היה לי יום באמת קשה ואני החלטתי לא להכביד על עצמי היום ולאכול בכמות קלוריות הרצויה כי זה רק עוד משהו לחשוב עליו כל הלילה
מחר יהיה יותר טוב❤
לאלי זאת זאת שכל הזמן אומרת לך תודה, אני באמת בדילמה אם לשלוח לך הודעה מרוב שאת עונה לי כבר חחח
אנונימית
ברור שתשלחיי זה ממש משמח אותי ואני ממש מקווה שאני מצליחה לעזור!!
שואל השאלה:
את תמיד עוזרתת
אני אשלח אם אצטרך משהו מבטיחה, שוב תודה :)
אנונימית