6 תשובות
עדיף לעשות מועד ב
אנונימית
נראה לי שכן
עובר זה 56
שואל השאלה:
^^ אני עדיין אעשה כן, רק שואל לפרוטוקול
אנונימי
תלוי גם כמה המגן שלך
לא, אבל זה ממש גבולי וכדאי לעשות מועד ב'
לא, 55 זה עובר. ושאפו 5 יח"ל.