71 תשובות
אוי לא רק לא זה
להתעורר
שואל השאלה:
באמת שאני מבואסת...
לא ציפיתי בכלל
באמת שאני מבואסת...
לא ציפיתי בכלל
אנונימית
לבכות בפינה, חיים תעשי מסיבה מה-
אנונימית
להבין שלא תמיד הכל יוצא כמו שרוצים
מבינה שזה מאוד כואב לקבל ציון כזה
מבינה שזה מאוד כואב לקבל ציון כזה
שואל השאלה:
אני בשוק
אני לא יודעת מה אני עושה עכשיו
אני בשוק
אני לא יודעת מה אני עושה עכשיו
אנונימית
איזה מבאס
אולי תערערי?
אולי תערערי?
שואל השאלה:
אני אנסה לערער
כי זה באמת לא הגיוני
אני אנסה לערער
כי זה באמת לא הגיוני
אנונימית
תבכי תשחררי את תתגברי על זה
מה
למה שתערערי זה ציון מושלם-
קיבלתי 60 בשלוש יחל
קיבלתי 60 בשלוש יחל
אנונימית
זה צומי וזה הדבר הכי מעצבן שיש
בשביל שלא ימחקו לי: 100 זה ציון יותר גבוהה מ97
בשביל שלא ימחקו לי: 100 זה ציון יותר גבוהה מ97
שואל השאלה:
אני באמת בניתי על 97
הציון הזה לא עושה לי טוב בעין
כי גם הגישו אותי על 97
אני באמת בניתי על 97
הציון הזה לא עושה לי טוב בעין
כי גם הגישו אותי על 97
אנונימית
זה כאילו פרפקציוניזם אבל לקיצון השני
אז המגן שלך יוריד לך
הלוואי וזה היו הבעיות שלי בחיים
אל תערערי זה סתום אנשים אשכרה קורעים תתחת בשביל ציון כזה ואת לא רוצה אותו
הלוואי וזה היו הבעיות שלי בחיים
אל תערערי זה סתום אנשים אשכרה קורעים תתחת בשביל ציון כזה ואת לא רוצה אותו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^זה ציון שהם חושבים שתקבל בבגרות בערך
על פי מתכונת ועל כל השנה
^^^^זה ציון שהם חושבים שתקבל בבגרות בערך
על פי מתכונת ועל כל השנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת..
זה פשוט בעין שלי
לא נוח לי לקבל ציון שהוא עם 3 ספרות
אני לא יודעת..
זה פשוט בעין שלי
לא נוח לי לקבל ציון שהוא עם 3 ספרות
אנונימית
המגן שלך יוריד לך אוטמטית, בנקודה אחת לפחות אז זה 2 ספרות
תהני מהחיים במקום להיות עצובה על 100
תהני מהחיים במקום להיות עצובה על 100
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמו בצו הראשון שהפרופיל הגובה ביותר הוא 97
זה כמו בצו הראשון שהפרופיל הגובה ביותר הוא 97
אנונימית
חחח
תאמיני לי שיש יותר מבאס, קיבלתי 99:(
תאמיני לי שיש יותר מבאס, קיבלתי 99:(
להבין שזה רק מבחן ואת לא הולכת למות
אנונימי
אין מה לעשות יש דברים שאת לא יכולה לשנות.. פעם הבאה פשוט אל תעשי את המבחן כזה טוב
שואל השאלה:
זה גם בגלל שבשנת 97 ההורים שלי התחתנו אז זה דיי מתאים
זה גם בגלל שבשנת 97 ההורים שלי התחתנו אז זה דיי מתאים
אנונימית
^^זה כל כך מצחיק לקרוא את זה
מה זאת המחשבה הקרימינלית הזאת
אנונימית
אוי לא!!!
שואל השאלה:
באמת שקשה לי
אני לא יודעת מה אני עושה
מפחיד אותי שערעור יהרוס לי ואז אני לא אקבל 97
באמת שקשה לי
אני לא יודעת מה אני עושה
מפחיד אותי שערעור יהרוס לי ואז אני לא אקבל 97
אנונימית
תחכי שהמגן ישפיע בציון סופי, בגלל שהמגן שלך נמוך מ100 שה מוריד כמה נקודות
אנונימית
אוי אני קורא פה את הצ'אט עכשיו וזה הזוי ברמה אחרת
שואל השאלה:
הזוי בקטע טוב או רע?
הזוי בקטע טוב או רע?
אנונימית
פשוט תשחררי
אל תסתכלי על זה עם העין אלא עם המוח ותביני שזה הכי טוב שיש ומה הקטע להתבאס מזה
אל תסתכלי על זה עם העין אלא עם המוח ותביני שזה הכי טוב שיש ומה הקטע להתבאס מזה
אני באמת לא יודע
שואל השאלה:
^^צודקת..
^^צודקת..
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בא לי טוב!!
אני רציני שקשה לי
אני לא צוחקת בנושא שכזה
זה לא בא לי טוב!!
אני רציני שקשה לי
אני לא צוחקת בנושא שכזה
אנונימית
לא באלך טוב תערערי אנחנו לא יכולים לעצור אותך פשוט חבל זה ציון נדיר
אנונימית
אין שום סיכוי שמישהו יביא לה לערער על 100...
מאיפה לי זה לא שאי פעם ערערתי על 100
אנונימית
חוץ מזה שבשביל לערער הציון צריך להיות יותר נמוך מציון ההגשה(בכללי ב10 נקודות לפחות, במתמטיקה פחות אבל עדיין)
שואל השאלה:
צריך 10 נקודות הפרש כדי לערער???
צריך 10 נקודות הפרש כדי לערער???
אנונימית
כנראה
אנונימית
במתמטיקה לא, בכללי כן
אבל בכל מקרה אי אפשר לערער אם הציון בבחינה מעל ציון ההגשה
אבל בכל מקרה אי אפשר לערער אם הציון בבחינה מעל ציון ההגשה
שואל השאלה:
טוב אז זה אבוד..
לא נורא
טוב אז זה אבוד..
לא נורא
אנונימית
די נו אם זה לא טרול
המגן נמוך יותר מציון של הבחינה מוריד נקודות, זה לא היה 100 בנקודה שניים פחות אז
אנונימית
שואל השאלה:
^^הלוואי וזה היה טרול
אבל אני רצינית לגמריי
^^הלוואי וזה היה טרול
אבל אני רצינית לגמריי
אנונימית
למה זה לא הצרות שלי בחיים
אנונימית
כאילו סליחה אבל אם זה אמיתי זה פשוט מטומטם
את עושה בגרויות לא בשביל הציון אלא בשביל שתוכלי להתקבל לאוניברסיטה, למה שתרצי להוריד את הסיכוי שלך להתקבל לאוניברסיטה בכוח?
את עושה בגרויות לא בשביל הציון אלא בשביל שתוכלי להתקבל לאוניברסיטה, למה שתרצי להוריד את הסיכוי שלך להתקבל לאוניברסיטה בכוח?
בכמה נקודות זה לא ציון משמעותי שיהרוס לה את הסיכוי כניסה לאוניברסיטה אבל עדין
אנונימית
^קודם כל זה כן. יש אנשים שעושים מכינות בשביל נקודה או שתיים.
שואל השאלה:
אני יודעת שזה טיפה דבילי אבל מה אני אעשה
אני יודעת שזה טיפה דבילי אבל מה אני אעשה
אנונימית
בסדר אולי כי הם לא עברו אבל 100 ו97 זה לא כזה הבדל
אנונימית
כלום להתבגר או משהו^^
זה לא טיפה זה מאוד דבילי
אני מסכים זה כנראה צומי גם אם היא מאמינה שזה לא היא כנראה שיקרה לעצמה אני לא מצליח לדמיין בן אדם שפוי שבכלל חושב על זה^
אנונימית
אולי זה לא אנשים עם ציונים כאלה אבל אנשים עם 80-90 שלא הספיקו להם כמה נקודות בשביל להתקבל לתואר בלי לעשות פסיכומטרי או בשביל להתקבל בכללי
אולי זה לא אנשים עם ציונים כאלה אבל אנשים עם 80-90 שלא הספיקו להם כמה נקודות בשביל להתקבל לתואר בלי לעשות פסיכומטרי או בשביל להתקבל בכללי
טוב דיי כל בן אדם והשריטות שלו היא לא מרוצה מהציון זה שלה חלאס כבר
אנונימית
בסדר צודק אבל במקרה ספציפי שלה בטח כל הציונים 97 אז אני לא דואגת לה
אנונימית
^^^וואלה סליחה אבל עם כל הכבוד יש פה אנשים שקיבלו ציונים באמת לא טובים(לא אני) ולכתוב דברים כאלה זה מעצבן ומבאס...באנגלית נגיד קיבלתי ציון שלא מספיק לי ווואלה אם הייתי רואה דבר כזה הייתי יוצא עליה על 200
גם אני, במתמטיקה קיבלתי ממש גרוע כן קצת מבאס שאנשים מתלוננים על ציון החלומות שלי אבל עדין זה שלה היא לא אוהבת זכותה
אנונימית
וואלה אני מבינה שזה נשמע ממש מטומטם
אבל יש אנשים שפשוט מפריע להם הדברים הכי קטנים שיש אין מה לעשות
לא אומר שצריך לצאת עליהם ככה
פשוט צריך לדעת להתגבר ולא להסתכל על המספר
בדיוק כמו שמתבאסים מ99
למה להסתכל על המספר ולא על ההצלחה?
אבל יש אנשים שפשוט מפריע להם הדברים הכי קטנים שיש אין מה לעשות
לא אומר שצריך לצאת עליהם ככה
פשוט צריך לדעת להתגבר ולא להסתכל על המספר
בדיוק כמו שמתבאסים מ99
למה להסתכל על המספר ולא על ההצלחה?
זה מעולה
ודיווחתי.
ודיווחתי.
מה הינו עושים בלי הדיווח שלך
מקנא לולי?
מקנא לולי?
אנונימית
דיווחתי כי זה ספאם.
ולידיעתך, הממוצע שלי הוא גם 100. סואו שאט אפ
ולידיעתך, הממוצע שלי הוא גם 100. סואו שאט אפ
מישהו שאל מה הממוצע שלך? לא, סואו שאט אפ
אנונימית
טכנית שאלת אותו אם הוא מקנא...
מישהו שאל אותו מה הממוצע?
אנונימית
שאלת אותי אם אני מקנא, אמרתי לא בגלל שהממוצע שלע 100. סואו שאט שה פאק** אפ
מישהו כועס, לך תהיה ממורמר במקום אחר
אנונימית
את זו שממורמרת פה.. קישטה
את זו שממורמרת פה.. קישטה
בסדר עכשיו אני הולכת כי "איך נגמלים מפה?!" אמר
אנונימית