5 תשובות
זה בסדר אני בכיתה כזאת ויש לי ממוצע בערך 80 (לא כי אני תלמיד רע אני אפילו מהטובים בכיתה אבל אני לא מגיש אף עבודה אז ירד לי מלא)
זה סבבה
זה ממש לא מזעזע
זה אחלה
זה אחלה
לא נורא בכלל. כיתה ח לא אומרת כלום
כן
באותו הנושא: