4 תשובות
תשתי כוס מים קרים, אם את ממשיכה להיות רעבה תאכלי. זה לא יעשה שום דבר רע
תנסי למלא את הבטן בדברים שאת כן צריכה לגוף. מים זה הדבר היחיד שיכול לעזור. אבל אם את רעבה אז תאכלי כי זה ממש לא יזיק לגוף בכלל
^^שיא הרצינות? מה עובר עלייך?
היא רעבה. מה את מנסה לעודד ???
היא רעבה. מה את מנסה לעודד ???
אנונימית
לאכול. רעב זה סימן שהגוף צריך אוכל. מה הסיבה שאת לא רוצה לאכול?
באותו הנושא: