15 תשובות
תלוי במטרה שלך
אבא שלי קרא חלק מהברית החדשה רק כדי להוכיח לעצמו עד כמה הנצרות היא דת שקר ובזכות זה הוא הסביר לי הרבה דברים שגרמו לי להיות בטוחה עוד יותר ביהדות
אבא שלי קרא חלק מהברית החדשה רק כדי להוכיח לעצמו עד כמה הנצרות היא דת שקר ובזכות זה הוא הסביר לי הרבה דברים שגרמו לי להיות בטוחה עוד יותר ביהדות
לא חשובת
אם אתה קורא את זה מתוך לרצון ללמוד ולחקור על זה אז אין שום בעיה
אם אתה קורא מתוך סקרנות גם לא נראה לי יש בעיה
אבל אם זה מתוך אמונה כלשהי נראה לי יכול להיות בעייתי
אם אתה קורא את זה מתוך לרצון ללמוד ולחקור על זה אז אין שום בעיה
אם אתה קורא מתוך סקרנות גם לא נראה לי יש בעיה
אבל אם זה מתוך אמונה כלשהי נראה לי יכול להיות בעייתי
כן. אסור.
תקשיב לי ותקשיב לי טוב כדאי לך *מאוד* לקרוא את הברית החדשה, ככל שתקרא עוד ועוד אתה פשוט לא תוכל להפסיק, ולא קוראים לו ישו. קוראים לו *ישוע* שהוא המשיח, אתה תבין כשתקרא במתי (הספר הראשון בברית החדשה) ממליצה בחום, אני אישית מאמינה ואני מקווה שהצלחתי לבשר לך ולגרום לך לרצות לפתוח את הברית החדשה ולקרוא ולהאמין גם אהחהו נקראים יהודיים משיחיים
שואל השאלה:
אני חושב שאת ספאם,
תודה למי שענה ברצינות
אני חושב שאת ספאם,
תודה למי שענה ברצינות
אנונימי
לקרוא ספר זו לא עבודה זרה. לקדש ספר זו עבודה זרה
זה כמו שאם אני קורא את התנ"ך זה לא אומר שאני עכשיו דתי
זה כמו שאם אני קורא את התנ"ך זה לא אומר שאני עכשיו דתי
אני חושב שלא אבל אתה מוזמן לשאול רב
אמ אנונימי, אני יהודיה משיחיה........ א)א(וצ'.
בעיקרון כן
ישוע נקרא ישוע כי הוא מושיע, הוא מת עבור החטאים שלנו, שלי שלך של כולם. זה למה הוא נקרא ישוע.
^
וואי וואי איזו כת אכזרית וברברית:
נעשה כמה חטאים שנרצה נרצח/נגזול/לבזוז, ולבסוף במקום לחזור בתשובה ולתקן את מעשינו, נקריב קרבן אדם עבור החטאים שלנו, ואז נשוב לעשות את כל החטאים שנרצה!
ספר יאשיהו פרק א' פסוק יא-יג:
"יא:לָמָּה-לִּי רֹב-זִבְחֵיכֶם יֹאמַר ה' שָׂבַעְתִּי עֹלוֹת אֵילִים וְחֵלֶב מְרִיאִים וְדַם פָּרִים וּכְבָשִׂים וְעַתּוּדִים *לֹא חָפָצְתִּי*.
יב: כִּי תָבֹאוּ לֵרָאוֹת פָּנָי מִי-בִקֵּשׁ זֹאת מִיֶּדְכֶם רְמֹס חֲצֵרָי.
יג: לֹא תוֹסִיפוּ הָבִיא מִנְחַת-שָׁוְא קְטֹרֶת תּוֹעֵבָה הִיא לִי חֹדֶשׁ וְשַׁבָּת קְרֹא מִקְרָא לֹא-אוּכַל אָוֶן וַעֲצָרָה"
הקב"ה לא חפץ בקורבנות שנאמר: "לָמָּה-לִּי רֹב-זִבְחֵיכֶם יֹאמַר ה' שָׂבַעְתִּי עֹלוֹת אֵילִים וְחֵלֶב מְרִיאִים וְדַם פָּרִים וּכְבָשִׂים וְעַתּוּדִים *לֹא חָפָצְתִּי*."
ואלא הקב"ה חפץ בחזרה בתשובה שנאמר:
"טז) רַחֲצוּ הִזַּכּוּ הָסִירוּ רֹעַ מַעַלְלֵיכֶם מִנֶּגֶד עֵינָי חִדְלוּ הָרֵעַ.
יז) לִמְדוּ הֵיטֵב דִּרְשׁוּ מִשְׁפָּט אַשְּׁרוּ חָמוֹץ שִׁפְטוּ יָתוֹם רִיבוּ אַלְמָנָה.
יח) לְכוּ-נָא וְנִוָּכְחָה יֹאמַר יְהוָה אִם-יִהְיוּ חֲטָאֵיכֶם כַּשָּׁנִים כַּשֶּׁלֶג יַלְבִּינוּ אִם-יַאְדִּימוּ כַתּוֹלָע כַּצֶּמֶר יִהְיוּ.
יט) אִם-תֹּאבוּ וּשְׁמַעְתֶּם טוּב הָאָרֶץ תֹּאכֵלוּ"
וואי וואי איזו כת אכזרית וברברית:
נעשה כמה חטאים שנרצה נרצח/נגזול/לבזוז, ולבסוף במקום לחזור בתשובה ולתקן את מעשינו, נקריב קרבן אדם עבור החטאים שלנו, ואז נשוב לעשות את כל החטאים שנרצה!
ספר יאשיהו פרק א' פסוק יא-יג:
"יא:לָמָּה-לִּי רֹב-זִבְחֵיכֶם יֹאמַר ה' שָׂבַעְתִּי עֹלוֹת אֵילִים וְחֵלֶב מְרִיאִים וְדַם פָּרִים וּכְבָשִׂים וְעַתּוּדִים *לֹא חָפָצְתִּי*.
יב: כִּי תָבֹאוּ לֵרָאוֹת פָּנָי מִי-בִקֵּשׁ זֹאת מִיֶּדְכֶם רְמֹס חֲצֵרָי.
יג: לֹא תוֹסִיפוּ הָבִיא מִנְחַת-שָׁוְא קְטֹרֶת תּוֹעֵבָה הִיא לִי חֹדֶשׁ וְשַׁבָּת קְרֹא מִקְרָא לֹא-אוּכַל אָוֶן וַעֲצָרָה"
הקב"ה לא חפץ בקורבנות שנאמר: "לָמָּה-לִּי רֹב-זִבְחֵיכֶם יֹאמַר ה' שָׂבַעְתִּי עֹלוֹת אֵילִים וְחֵלֶב מְרִיאִים וְדַם פָּרִים וּכְבָשִׂים וְעַתּוּדִים *לֹא חָפָצְתִּי*."
ואלא הקב"ה חפץ בחזרה בתשובה שנאמר:
"טז) רַחֲצוּ הִזַּכּוּ הָסִירוּ רֹעַ מַעַלְלֵיכֶם מִנֶּגֶד עֵינָי חִדְלוּ הָרֵעַ.
יז) לִמְדוּ הֵיטֵב דִּרְשׁוּ מִשְׁפָּט אַשְּׁרוּ חָמוֹץ שִׁפְטוּ יָתוֹם רִיבוּ אַלְמָנָה.
יח) לְכוּ-נָא וְנִוָּכְחָה יֹאמַר יְהוָה אִם-יִהְיוּ חֲטָאֵיכֶם כַּשָּׁנִים כַּשֶּׁלֶג יַלְבִּינוּ אִם-יַאְדִּימוּ כַתּוֹלָע כַּצֶּמֶר יִהְיוּ.
יט) אִם-תֹּאבוּ וּשְׁמַעְתֶּם טוּב הָאָרֶץ תֹּאכֵלוּ"
אנונימי
לא.
רק לתלמיד חכם יכול לקרוא את הברית החדשה, כדי לסתור את הטענות של הכופרים.
אבל רק לתלמיד חכם שלא יושפע מהספר, אבל לשאר האנשים יוכלו בקלות להיות משופעים לכן אסור.
^^^
"היהודים המשיחים" זו כת נוצרית שנועדה למשוך יהודים לגיהנום.
אבל רק לתלמיד חכם שלא יושפע מהספר, אבל לשאר האנשים יוכלו בקלות להיות משופעים לכן אסור.
^^^
"היהודים המשיחים" זו כת נוצרית שנועדה למשוך יהודים לגיהנום.
אנונימי
^
אתם קוראים ליש"ו (ימך שמו וזכרו)משיח, למרות שלא גאל/ הציל/ הושיע אף אחד, אלא פשוט מת.
אפילו את עצמו לא הצליח להושיע, לקרוא למישהו "משיח" למרות שלא עשה כלום זה סכלות.
אתם קוראים ליש"ו (ימך שמו וזכרו)משיח, למרות שלא גאל/ הציל/ הושיע אף אחד, אלא פשוט מת.
אפילו את עצמו לא הצליח להושיע, לקרוא למישהו "משיח" למרות שלא עשה כלום זה סכלות.
אנונימי