8 תשובות
כמו שלי
פשוט תחרטטי מה שיש לך בראש אמנם הבין שלי לא כזה וואו אבל פשוט תחרטטי
אני רשמתי פשוט מה שבראש שלי
ולאט לאט עם איך שעבר הזמן סידרתי יותר והוספתי דברים
ולאט לאט עם איך שעבר הזמן סידרתי יותר והוספתי דברים
תודה תודה תמיד אמרו לי שאני בן אדם יצרתי ועמוק
לרשום דברים לא באמת מעניינים
פשוט מה שעולה לראש
תרשמי מה שאת רוצה , ואז תנסי לסדר את זה איך שבא לך ,
עם הזמן את עוד תראי שתתחילי לסדר את זה יותר ויותר , וזה יראה טוב יותר מפעם לפעם
וגם תוכלי להוסיף דברים מגניבים כאלה עם את רוצה
או לרשום משפטים/פתגמים שאת אוהבת , ושאת רושמת על עצמך תסדרי את זה שיראה איך שאת הכי אוהבת , כי העיקר שאת תאהבי את מה שאת רושמת ולא אחרים
עם הזמן את עוד תראי שתתחילי לסדר את זה יותר ויותר , וזה יראה טוב יותר מפעם לפעם
וגם תוכלי להוסיף דברים מגניבים כאלה עם את רוצה
או לרשום משפטים/פתגמים שאת אוהבת , ושאת רושמת על עצמך תסדרי את זה שיראה איך שאת הכי אוהבת , כי העיקר שאת תאהבי את מה שאת רושמת ולא אחרים
תוסיפי דברים עם הזמן
באותו הנושא: