החברה הכי טובה שלי שלחה לי "את חברה מגעילה, כשתביני למה דברי איתי" ואני לא מבינה למה. אולי זה בגלל שלא חזרתי אליה? היא היתקשרה אליי ולא יכולתי לדבר אז אמרתי לה שאני אתקשר עוד 10 דקות אבל שכחתי כי הייתי עייפה ממש אז הלכתי להיתקלח וראיתי סידרה ושכחתי ועכשיו היא שלחה לי את זה. אבל זה לא הגיוני שהיא נפגעה ואם כן היא המגעילה פה כי היא **אף פעם** לא חוזרת אליי פשוט אף פעם והיא תמיד שוכחת אז למה שפעם אחת לא חזרתי אליה היא תכעס? באמת שלא עשיתי שום דבר לא בסדר אני לא מישהי שפוגעת בחברות שלה בכוונה והיא חשובה לי אני לעולם לא אפגע בה. מה כבר יכולתי לעשות שהיא תגיד לי דבר כזה?
בכל זאת רשמתי לה: את רוצה להסביר לי למה את אומרת את זה? אני לא עשיתי לך שום דבר לא בסדר ואני לא הגעתי לאיזו הארה שעשיתי משהו לא בסדר אז אם עשיתי משהו לא בסדר דברי ישר ולעניין לא לסובב אותי