5 תשובות
אולי שווה ללכת לסניף פיזית ולשאול אם הם מחפשים עובדים?
שואל השאלה:
אני ילך שיצא לי אני לא ניידת לא עובדים אצלי
אנונימית
שואל השאלה:
בנתיים אני צריכה לשאול את האחראית
אנונימית
שואל השאלה:
כדי לדעת אם כן או לא
אנונימית
אז תעבוד בערומה