2 תשובות
עבדי מחודש נובמבר זה לא השפיע לי על הלימודים אבל דברים אחרים כן,לחץ של הרבה דברים במקביל ..אז החלטתי להקל על עצמי מבחינה לימודיתית בלי קשר לעבודה
לא כזה קשה אבל לא לתת לעבודה לפגוע לך בלימודים ובתקופת בגרויות להפסיק לעבוד
באותו הנושא: