5 תשובות
אני שמה מחזק אבל הן יותר מדי ארוכות עכשיו שזה מעצבן כבר
גנים וסידן
הייתה תקופה שהייתי אובססיבית לציפורניים אז אכלתי מלא סידן
ג'ל
ובטבעי שלי חזקות למזלי
נזהרת בעיקר, חברה אמרה לי שאם אשים לק זה יראה כמו בניה אבל נראה לי שלק יהרוס לי את הציפורניים...
גנים אבל פשוט אל תיהיי אגרסיבית איתם והם ישארו לך יותר חזקות