14 תשובות
כי כנראה הוא תומך בכהים
שואל השאלה:
חחח תומך בכהים? ואני תומכת בבהירים מה הקשר לשים דגל?
חחח תומך בכהים? ואני תומכת בבהירים מה הקשר לשים דגל?
אנונימית
שואל השאלה:
עם תיגראי כן אם אריתריאה אין מלחמה
עם תיגראי כן אם אריתריאה אין מלחמה
אנונימית
"בהמשך התייצבו לצד הממשל הפדרלי האתיופי גם כוחות צבא אריתריאה ומיליציות של כל מחוזות אתיופיה"
שואל השאלה:
ומה הקשר הוא בטוח לא שם את הדגל בגלל זה
ומה הקשר הוא בטוח לא שם את הדגל בגלל זה
אנונימית
אז אולי פשוט תשאלי אותו וזהו?
שואל השאלה:
לא מכירה אותו
לא מכירה אותו
אנונימית
הנה קישור נוח לעמוד שלו
קישורים מצורפים:
אנונימי
יש, מלחמת תיגראי.
שואל השאלה:
למרות שאת מסתלבטת אני יענה לתגובה חח הוא לא חצי אתיופי רואים וגם אין מלחמה עם אריתריאה
למרות שאת מסתלבטת אני יענה לתגובה חח הוא לא חצי אתיופי רואים וגם אין מלחמה עם אריתריאה
אנונימית
אולי הוא אוהב אותם
אנונימית
אולי הוא חצי אתיופי?
ועוד השערה יש מלחמה באתיופיה עם אריתריאה אולי הוא תומך באזרחים שם ולכן שם דגל? כמו שהרבה שמים כעת דגל אוקראינה בפרופיל שלהם כדי לתמוך בתושבים.
ועוד השערה יש מלחמה באתיופיה עם אריתריאה אולי הוא תומך באזרחים שם ולכן שם דגל? כמו שהרבה שמים כעת דגל אוקראינה בפרופיל שלהם כדי לתמוך בתושבים.
כי הוא מחובר לעדה, גדל איתם ומהסיבה הפשוטה כי בא לו
(אגב הוא לא אתיופי)
(אגב הוא לא אתיופי)
שואל השאלה:
ראקל מאיפה לך לדעת? אולי הוא בכלל סמוי או שאבא שלו שוטר חחח כי זה באמת מוזר שמישהו לא אתיופי ישים דגל אתיופיה
ראקל מאיפה לך לדעת? אולי הוא בכלל סמוי או שאבא שלו שוטר חחח כי זה באמת מוזר שמישהו לא אתיופי ישים דגל אתיופיה
אנונימית
באותו הנושא: