4 תשובות
לי אמרו שמחר (עשיתי ב-5.6)
לי אמרו שלושה שבועות אחרי מקסימום
לי אמרו שלושה שבועות אחרי מקסימום
בדרך כלל לוקח יותר זמן.
אצלנו לקח להם קצת יותר
אצלנו לקח להם קצת יותר
לפי מה שהבנתי מקבלים מחר
אנונימי
לא יודעת גם אני מחכה לשיט הזה
באותו הנושא: