6 תשובות
יש כאלה שבודקות עם יומן באפליקציה שבדיוק בשביל זה ולפעמים זה פשוט סופרייז מאדר פאקר.
זה ממש שתלוי עם המחזור שלך סדיר וזה.. אם יש לך אייפון יש את בריאות ששם את יכולה לרשום וזה עוזר לך פחות או יותר ואם לא תרשמי ביומן כל פעם מתי את מקבלת
אבל מה אם עדיין לא קיבלתן איך יודעים בערך מתי?
אז לא יודעים..
אם המחזור סדיר אז בדרך כלל כל 28 ימים בערך, אני התחלתי להשתמש באפליקציה לא ממזמן אבל לפני כבר ידעתי לבד מתי אני אמורה לקבל כי הייתי שמה לב שעבר בערך חודש מאז המחזור הקודם וגם לפעמים יש כאבי בטן והרגשה כזאת
וואלה יש כאלה שכבר קיבלו
אבל אם לא קיבלת בדואר אולי את צריכה להתקשר לאתר של מתגייסים להגיד שלא קיבלת עדיין צו ראשון
אבל אם לא קיבלת בדואר אולי את צריכה להתקשר לאתר של מתגייסים להגיד שלא קיבלת עדיין צו ראשון
אנונימי
באותו הנושא: