תשובה אחת
למורה (***) היקרה
היקר [שם המורה],

ברצוני לתת את ברכתי החמה אליך.
אני רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להביע את תודתי הכנה על כל העבודה הקשה שאת משקיעה מדי יום כדי להדריך וללמד אותנו. הסבלנות, המסירות והתשוקה שלך ללמד הם באמת מעוררי השראה.

אני מעריכה את המאמצים שלך להפוך את חווית הלמידה שלנו למהנה ומשמעותית כאחד. היצירתיות ושיטות הלימוד החדשניות שלך פתחו את מוחי לאפשרויות ונקודות מבט חדשות. למדתי כל כך הרבה ממך השנה, ואני אסירת תודה על הידע והמיומנויות שהענקת לי.

כשאנחנו מתקרבים לסוף שנת הלימודים, אני רוצה שתדע שההשפעה שלך על חיי חורגת הרבה מעבר לכיתה. עיצבת אותי לתלמיד טוב יותר ולאדם טוב יותר. אני תמיד אזכור את השיעורים שלימדת אותנו, ואשא את הזיכרונות של השנה הזו איתי לשנים הבאות