13 תשובות
לק גל
ולא לכסוס
ולא לכסוס
היי גרו
אני שמה פשוט לק מחזק
(זה לא עובד לי אבל רק בגלל שאני נכנעת לדחף לקלף את זה)
אני שמה פשוט לק מחזק
(זה לא עובד לי אבל רק בגלל שאני נכנעת לדחף לקלף את זה)
תקני מחזק ציפורניים מסופרפארם
שואל השאלה:
^אני מקלפת את זה אני לא מצליחה להחזיק את עצמי
^אני מקלפת את זה אני לא מצליחה להחזיק את עצמי
אמאלה כןןןן ^
שימי מרה
שואל השאלה:
איזה כיף שאני לא לבד בזה! זה פשוט כיף לקלף את זהה
איזה כיף שאני לא לבד בזה! זה פשוט כיף לקלף את זהה
שואל השאלה:
^ לגבי המרה, אני לא כוססת ציפורניים
^ לגבי המרה, אני לא כוססת ציפורניים
כןן ממשש
זה ככ מספק
במיוחד כששמים שכבה מספיק עבה וזה כבר יבש לגמרי וזה יוצא בחתיכה אחת
וואו זה ככ עושה לי את זה. מספק בטירוף.
לפעמים אני שמה רק בשביל זה
זה ככ מספק
במיוחד כששמים שכבה מספיק עבה וזה כבר יבש לגמרי וזה יוצא בחתיכה אחת
וואו זה ככ עושה לי את זה. מספק בטירוף.
לפעמים אני שמה רק בשביל זה
שואל השאלה:
כןכןכןכן
כןכןכןכן
יש בסופר פארם חומר שמחזק את הציפורניים, כל מיני סוגים. מבחינת הארכה את יכולה למרוח "מרה" זה עוזר להמנע מכרסום.
שואל השאלה:
^ מחזק ציפורניים אני מקלפת, לגבי המרה אני לא כוססת, הציפורנים פשוט נשברות לי :d
^ מחזק ציפורניים אני מקלפת, לגבי המרה אני לא כוססת, הציפורנים פשוט נשברות לי :d
הייתי מקלפת גם ועדיין לפעמים אם זה לק רגיל או שקוף או מה לא, זה נהדר
אני מציעה לך לנסות לעשות ג'ל או הדבקה כדי שיהיה יותר קשה לקלף, משהו מקצועי כמובן
אני מציעה לך לנסות לעשות ג'ל או הדבקה כדי שיהיה יותר קשה לקלף, משהו מקצועי כמובן
באותו הנושא: