2 תשובות
כן דרך המגבר. יש מגברים שמגיעים עם חיבור למחשב ואפשר להקליט דרכם (usb).
עוד אופציה אם יש לך יציאת line במגבר בתכלס אפשר לקנות מתאמים אבל לא תשמע את עצמך מנגן.
בגדול, מקליטים גיטרה עם מיקרופון צמוד למגבר ולא דרך הכרטיס קול.
עוד אופציה אם יש לך יציאת line במגבר בתכלס אפשר לקנות מתאמים אבל לא תשמע את עצמך מנגן.
בגדול, מקליטים גיטרה עם מיקרופון צמוד למגבר ולא דרך הכרטיס קול.
זה לא נראה לי אפשרי
באותו הנושא: