11 תשובות
לא
אנונימית
לא
למה שזה יהיה בסדר? בכלל לצחוק על בן אדם.
למה שזה יהיה בסדר? בכלל לצחוק על בן אדם.
ממש לא
אפילו לשאול את השאלה הזאת זה לא בסדר
כן
אנונימית
זה ממש לא בסדר, אם כבר אז להאיר להם בפרטי!
כאילו אם אתה שמן אז סביר להניח שכן אבל זה עדיין לא יפה לצחוק על שמנים ועם אנשים בכללי
לא! חד משמעית בשום מצב לא גם לא להעיר בפרטי, לא מעלים נושא כזה אלא אם הבנאדם מעלה את זה על עצמו ורק אז אפשר לדבר על זה, תאמינו לי שהבנאדם יודע שהוא שמן הוא לא צריך שתגידו לו הוא לא צריך שתצחקו עליו והוא בטח לא צריך שיחת מוטיבציה שתסביר לו איך "לא להיות שמן". דבר כזה יכול ממש לפגוע בביטחון של בנאדם ויש מקרים גם לגרום לחרדה חברתית חרמים טראומות והרבה דברים נוראיים אחרים.
אנונימי
לא, בכללי לצחוק על בנאדם זה לא בסדר
לא. ממש לא איכ איזה דוחה אתה ועוד עשית פרח רק למי שענתה שכן
לא
באותו הנושא: