7 תשובות
מזתומרת תחזיק? אם לא תימס? אז תלוי כמה חם~ בגדול הייתי מזמינה אותה גם לפעמים מגיע דיי בסדר
לא, תלך לקנות אם אתה רוצה...
פשוט בחום הזה כלום לא יחזיר משלוח
פשוט בחום הזה כלום לא יחזיר משלוח
אופק אתה אוהב את ההורים שלך?
אנונימי
כן תזמין תאוראו
אנונימי
אופק יטנק שרמוט
אופק ישמן
כן הזמנתי מלא פעמים והגיע אחלה
באותו הנושא: