5 תשובות
לדעתי היא מדהימה
אני אוהבת אותה יותר מהטלסקופיק ויותר מסקיי היי
אני אוהבת אותה יותר מהטלסקופיק ויותר מסקיי היי
שואל השאלה:
והיא טובה לעשות נפח לריסים?
יש לי ריסים ארוכות יחסית אבל אני רוצה להוסיף להן נפח ושהן יהיו יותר בולטות
והיא טובה לעשות נפח לריסים?
יש לי ריסים ארוכות יחסית אבל אני רוצה להוסיף להן נפח ושהן יהיו יותר בולטות
אנונימית
^^ היא לא מיועדת כל כך לנפח אלא להפרדה והארכה שלהם
אם את רוצה מסקרה שנותנת נפח אז דה קולוסל של מייבלין תתאים יותר
אם את רוצה מסקרה שנותנת נפח אז דה קולוסל של מייבלין תתאים יותר
שואל השאלה:
דווקא בסופר פארם רשום שזה מסקרה להענקת נפח מרבי
דווקא בסופר פארם רשום שזה מסקרה להענקת נפח מרבי
אנונימית
^ את יכולה למצוא בגוגל תמונות של איך הריסים נראים עם המסקרה ולראות אם זה מה שאת מחפשת
אני מאוד אוהבת אותה בגלל שהיא יותר מפרידה ולא מעניקה יותר מדי נפח
אני מאוד אוהבת אותה בגלל שהיא יותר מפרידה ולא מעניקה יותר מדי נפח
באותו הנושא: