5 תשובות
לדעתי היא מדהימה
אני אוהבת אותה יותר מהטלסקופיק ויותר מסקיי היי
שואל השאלה:
והיא טובה לעשות נפח לריסים?
יש לי ריסים ארוכות יחסית אבל אני רוצה להוסיף להן נפח ושהן יהיו יותר בולטות
אנונימית
^^ היא לא מיועדת כל כך לנפח אלא להפרדה והארכה שלהם
אם את רוצה מסקרה שנותנת נפח אז דה קולוסל של מייבלין תתאים יותר
שואל השאלה:
דווקא בסופר פארם רשום שזה מסקרה להענקת נפח מרבי
אנונימית
^ את יכולה למצוא בגוגל תמונות של איך הריסים נראים עם המסקרה ולראות אם זה מה שאת מחפשת
אני מאוד אוהבת אותה בגלל שהיא יותר מפרידה ולא מעניקה יותר מדי נפח