13 תשובות
אז קחי את זה את לידיים! תגידי לו "נו מה? לא תיקח אותי לקפה מתישהו?"
שואל השאלה:
גם שמעתי שחברים שלו קוראים לי "חברה של ^^^^" אבל בתכלס אנחנו כלום כרגע
גם שמעתי שחברים שלו קוראים לי "חברה של ^^^^" אבל בתכלס אנחנו כלום כרגע
אנונימית
באלו עלייך אש הילד קצת ביישן תני לו פוש קטן הכל בסדר מותר לך
שואל השאלה:
אני יודעת אבל הוא לא נשמע לי ביישן אז זה נורא מבלבל אותי. אני לא מבינה מה הוא רוצה
אני יודעת אבל הוא לא נשמע לי ביישן אז זה נורא מבלבל אותי. אני לא מבינה מה הוא רוצה
אנונימית
אנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים אף פעם ברוב המקרים זה פשוט קורה ואנחנו זורמים עם מה שרץ
אז או שתקחי לדברים ליידים או שתמשיכי הלאה למה כפרה העולם לא מחכה לאף אחד
אז או שתקחי לדברים ליידים או שתמשיכי הלאה למה כפרה העולם לא מחכה לאף אחד
שואל השאלה:
אבל אני לא רגילה ליזום אני בעצמי בן אדם נורא ביישן. האקס שלי לדוגמה זה שממש קידם את הקשר בנינו ואני לא עשיתי משהו במיוחד חוץ מלזרום כי אהבתי אותו. אני יודעת שזה נשמע ממש פלצני אבל עד לפני שנה לא ידעתי אפילו להתחיל שיחות עם אנשים נטו כי התביישתי אז לא שלחתי לאף אחד הודעות חיכתי שישלחו לי. אני השתנתי ואני מנסה הרבה יותר מפעם אבל עדיין קשה לי.
נגיד וכן היה לי את האומץ מה הייתי אמורה לעשות? מה אני צריכה להגיד לו?
אבל אני לא רגילה ליזום אני בעצמי בן אדם נורא ביישן. האקס שלי לדוגמה זה שממש קידם את הקשר בנינו ואני לא עשיתי משהו במיוחד חוץ מלזרום כי אהבתי אותו. אני יודעת שזה נשמע ממש פלצני אבל עד לפני שנה לא ידעתי אפילו להתחיל שיחות עם אנשים נטו כי התביישתי אז לא שלחתי לאף אחד הודעות חיכתי שישלחו לי. אני השתנתי ואני מנסה הרבה יותר מפעם אבל עדיין קשה לי.
נגיד וכן היה לי את האומץ מה הייתי אמורה לעשות? מה אני צריכה להגיד לו?
אנונימית
"הלו! בונבון! סתכל עלי! מה אומר?"
שואל השאלה:
חח אל תגזים..
חח אל תגזים..
אנונימית
מה נשאר לנו בחיים חוץ מלהגזים?
בוא נהיה מוגזמים כמה שיותר
תדברי איתו
תשאלי עותו
תשאלי עותו
מדברת איתו ישירות.
לא מקדם? לא בעניין.
באותו הנושא: