4 תשובות
אחלה אבא
מה אכפת לך גם ככה לא תראי שם אף אחד יותר בחיים
לכו תעשו בושות תעשו צחוקים
בסופו של דבר זאת חוויה לחיים :)
לכו תעשו בושות תעשו צחוקים
בסופו של דבר זאת חוויה לחיים :)
מלא נוער מתבייש בהורים שלהם או בנראות של ההורים שלהם אבל תגידי תודה בכלל שיש לך אבא ואני מבטיחה לך שאם תראי שאת בטוחה בעצמך אף אחד לא יעיז לומר כלום ולחשוב כלום.
אם אבא שלי היה בחיים אני הייתי שמחה ללכת איתו, אבא שלך חיכה לרגע הזה אני בטוחה שזה ישמח אותו ללכת איתך.
באותו הנושא: