16 תשובות
אממ אני חושב 100
אנונימי
הכל יחסי
אין כסה דבר קצת והרבה
כמה שפחות יותר טוב
מינוס אחד
300 ומטה
100 לדעתי
300 ומטה
מתחת למאה כזה?
100 זה קצת? פחחח אני מת יש לי 17
ולו יש 39k זה הרבה?
יש לי 47 וזה נחשב ממש בסדר ולא נמוך אצלנו
^אויש זה מושלם וואו
אם חושבים על זה ברוחב גם 60 איש שהחליטו לעקוב אחריך זה המון, הכל תלוי בתפיסה.
אנונימית
בערך כל אחד יגיד את הכמות שיש לו ויאמר שזה בסדר לא?

לשאלה:500
למי אכפת מעוקבים באמת
אנונימית