28 תשובות
למה הפסקתם לדבר בכלל? בגללו או בגללך?
סתם תגידי לו היי
שואל השאלה:
^^ אמר שלא מתאים לו זוגיות
אבל אחרי כמה זמן הוא כתב לי פסח שמח..
אוף לא יודעת
אנונימית
פסח שמח? חחח זה לפני מלא זמן פסח
שואל השאלה:
דיי אני יודטת
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות
אנונימית
שלחי הודעה ותכתבי "היי, מה חדש?"
אני חושבת שפשוט תשלחי לו שהתגעגעת אם הוא יעריך ויגיד שגם הוא אז תמשיכי ואם לא אז הוא מנייאק וזה לטובתך
זה לא מוזר לעשות את זה עשיתי את זה מלא ואז זה יתגלגל לשיחות ארוכות
תנסי מה יקרה
פשוט תדברי איתו מה הבעיה את לא צריכה הסבר
אל תשלחי הודעה ותמחקי זה הכי מוזר שיש
פשוט היי מה קורה?
שבוע טוב!
מה שלומך? איך הייתה השבת?
ואז תסבירי את עצנך
אני אומר אל תחשבי על זה יותר מדי. שימי לעצמך טיימר של 5 דקות לחשוב מה לכתוב ואז תכתבי
שואל השאלה:
אוף אני סאמת לא יטדעת מה לעשות....
אנונימית
מה ההתלבטות את רוצה לדבר? אז תשלחי לא כלכך קשה אם הוא לא רוצה בעיה שלו
שואל השאלה:
בסדר תודה אני אשלח לו מחר נרטלי
אנונימית
בבקשה(?) בכל מקרה תזכרי מי שמתבייש מתייבש
שואל השאלה:
או לשלוח לו היום??
ואי איזה תסבוך
אנונימית
תראי מה כתבתי לך..
שואל השאלה:
חחח תכלס צודק^^
אנונימית
שואל השאלה:
כן קאיתי עכשיו
אנונימית
תמיד צודק. שמחתי לעזור תעשי טובה לעצמך תשלחי עכשיו כי לא תוכלי לישון בלילה אם לא תשלחי עכשיו
שואל השאלה:
חחח סבבה תודה תודה לךך
אנונימית
תעדכני זה נשמע מעניין
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
אל תשלחי הודעה ותמחקי
תשלחי "מה קורה הרבה זמן לא דיברנו מה איתך"
באותו הנושא: