27 תשובות
לא
לא ככ
בטח שכן,כמו שיש יהודים לא טובים,בכול עדה יש שני צדדים
מה זה להאמין?
אני יודע שיש ערבים טובים ...
לא כולם עוסקים בטרור... למעשה אלו שעוסקים בטרור הם מיעוט ממש מיעוט ביחס לכל החברה הערבית בישראל
אני יודע שיש ערבים טובים ...
לא כולם עוסקים בטרור... למעשה אלו שעוסקים בטרור הם מיעוט ממש מיעוט ביחס לכל החברה הערבית בישראל
ברור
עובדתית יש, כל מי שאומר שלא סתם גזען.ית שמחפש תירוצים לשנוא עם שלם
בכל מקום יש אנשים טובים זה שהם ערבים לא אומר שהם רעים ורק בשביל הפרוטוקול אני יהודי ישראלי
ברור
אנונימית
כן
כן
כן, פעם חשבתי שלא. אבל יש איזה אחד שעולה איתי על הקו והוא לב טהור. הוא קם למבוגרים (לא משנה ערבים / יהודים) באוטובוס ועוזר לאנשים (משהו שבימנו כמעט לא רואים) והוא ערבי. אה והוא מחייך הרבה, אנרגיה טובה כזו.
ברור
כן, הנוצרים בעיקר או ערבים מוסלמים שאימצו את התרבות האירופאית
בטח שכן. כמו שיש יהודים רעים. זה קשור בפעולות של אדם ולא במוצא שלו
אנונימית
בטח שיש, אי אפשר להתכחש לזה.
ברור, החברה שלי מהבית ספר, משפחה מהממת ואחיות מקסימות.
כל המשפחה מאוחדת עובדת עם יהודים ללא בעיה
כל המשפחה מאוחדת עובדת עם יהודים ללא בעיה
ברור שכן. למען האמת אני מכירה המון ערבים ומעולם לא פגשתי ערבי שהתגזען אלי או רצה לפגוע בי.
אנונימית
ברור.
ערבים בפועל הם אנשים מאוד חמים ומקבלים.
חלק מהם איבדו את זה בגלל האיסלאם, שמצווה על רצח של אנשים שלא מוכנים לקבל את האיסלאם.
אבל חוץ מזה הם אנשים נחמדים (לא באופן מכליל).
ערבים בפועל הם אנשים מאוד חמים ומקבלים.
חלק מהם איבדו את זה בגלל האיסלאם, שמצווה על רצח של אנשים שלא מוכנים לקבל את האיסלאם.
אבל חוץ מזה הם אנשים נחמדים (לא באופן מכליל).
אני יודע שיש ערבים טובים.
זאת עובדה שיש גם ערבים טובים בעולם.
אני יודעת שיש.
ברור שכן
ברור וזו לא אמונה זו עובדה
אני מכיר מלא ערביים טובים. מה זה מאמין? לא, אני לא מאמין אני יודע.
אנונימי
יש קצת ערבים טובים. רוב הערבים רעים
כן, חד משמעית כן. יש ערבים שרק מחכים כל החיים שלהם שיהיה שלום ושיפסיקו לשנוא אותם. כמו שיש יהודים טובים, ככה יש ערבים טובים. זה שיש חךק מועט של ערבים שרק רוצים מוות ושנאה לא אומר שכולם ככה :)