6 תשובות
תחשבי שזה היה הפוך והאקס היה יוצא עם החברה הכי טובה שלך מה היית עושה אז?
אנונימית
אני מבינה את הרצון אבל תחשבי טוב לפני שאת פועלת
אנונימית
כמה זמן את והאקס הייתם ביחד?
יש המון בנים, למה דווקא החבר הכי טוב שלו? זה מעשה לא מכבד, תחשבי שהאקס שלך ייצא עם חברה הכי טובה שלך לא היית רוצה בזה אני מאמין לא?
שואל השאלה:
למה זה לא יפה? כי בתכלס אלו החיים שלי ואין לי שום כוונה לפגוע בו ובגלל שאנחנו באותה השכבה יש לנו את אותם החברים.
אנונימית
אל תעשי את זה זה לא יפה בכלל
נראה לי חכי לאם זה יהיה רציני