4 תשובות
אני חושבת שבסוף תיהיה מלחמה
לא יהיה סבבה!, עשינו כבר איתם והם ממשיכים
להפך. ביבי אומר שאם יהיה הסכם גרעיני אז הוא יתקוף
לדעתי יהיה סבבה
באותו הנושא: