4 תשובות
זהו טעם נרכש
אנונימי
שואל השאלה:
זה טעים, אבל! מלא גרעינים, ומאוד מסוכן!
זה טעים, אבל! מלא גרעינים, ומאוד מסוכן!
כן צריך להיזהר ולאכול את זה כראוי ולי דווקא אין בעיה עם הגרעינים
אנונימי
זה סוג של פרי ילדות כזה שלי למרות שבשנים האחרונות אני כמעט ולא אוכל כי פחות יוצא לי
אנונימי
באותו הנושא: