70 תשובות
מקבלים את זה
נשארת איתה!
משאירה אצלי, לא רואה סיבה שאעשה הפלה אם יש לי אמצעים לגדל אותה.
בסופו של דבר היא הילדה שלי, אוהב אותה ככה או ככה ואתמודד גם אם יש לה מגבלה כזאת או אחרת.
בנוסף, בדרך כלל מגלים שלילד יש אוטיזם רק לאחר הלידה, לפעמים בגילים מאוחרים - 10+..
בסופו של דבר היא הילדה שלי, אוהב אותה ככה או ככה ואתמודד גם אם יש לה מגבלה כזאת או אחרת.
בנוסף, בדרך כלל מגלים שלילד יש אוטיזם רק לאחר הלידה, לפעמים בגילים מאוחרים - 10+..
לא חודבת שאצליח לחיית עם עצמי בידיעב שיש לי ילד שמסתובב בעולם ןגדל אצל אחרים אז לא מוסרת לאימוץ זה תלוי מה השלב של ההריון אם הוא בהתחלה או מתקדם
אני לא יודעת אם הייתי מצליחה לגדל ילד עם צרכים מיוחדים . דורש הרבה ברור שכל ילד דורש הרבה אבל הייתי מפחדת כנראה .
אני חושבת שאם זה היה בתחילת הריון מפילה
אני לא יודעת אם הייתי מצליחה לגדל ילד עם צרכים מיוחדים . דורש הרבה ברור שכל ילד דורש הרבה אבל הייתי מפחדת כנראה .
אני חושבת שאם זה היה בתחילת הריון מפילה
תלוי במצב הכלכלי
אבל כנראה שלא אשמור אותה, זה מאוד קשה לגדל ילד אוטיסט
אבל כנראה שלא אשמור אותה, זה מאוד קשה לגדל ילד אוטיסט
אנונימית
בתור אוטיסטית הייתי עושה הפלה בלי לחשוב פעמיים. לא משנה באיזה רמת תפקוד אף אחד לא רןצה לחיות בתור האוטיסט המוגבל והנחות שהוא נטל על החברה ועל המדינה הלוואי שגם אני יכולתי לבחור לא להוולד אם היו אומרים לי שאני הולכת להיות מאובחנת בזה ושזה יהרוס לי את כל החיים
אנונימית
מקבל את זה ומתחייב
אין עוד אופצייה.
אין עוד אופצייה.
^^ את האמת שאני חושבת שאת מכלילה את כל האוטיסטים, זה כן תלוי בתפקוד וכן תלוי בך ובאיך שאת רואה את האוטיזם..
יש לי שני אחים אוטיסטים.
אחד מהם מתחבר לאנשים כמו כולם, יש לו חברים לא אוטיסטים, מקובל מאוד בחברתו, מוכשר ואת האמת שהרבה לא רואים עליו בכלל שיש לו אוטיזם ואף אחד לא רואה אותו כמוגבל שתיארת או כנטל.
האח השני דיבר על זה לא ממזמן, הוא רוצה לצאת מהטייטל הזה ובנתיים הולך לו לא רע, הוא עובד בעבודה כמו כולם, מדברים איתו כמו כל בן אדם רגיל.. הוא לא כמו שכתבת "נטל על החברה".. הוא אפילו לא מציג את עצמו כאוטיסט, הוא לא מתייחס לזה ככל האישיות שלו וכל מי שהוא.
אני חושבת שמה שכתבת די מזעזע ואני מתנצלת שאת מרגישה ככה אבל אני ועוד רבים אחרים לא רואים אותך כנטל, את בן אדם רגיל לפני האוטיזם שלך.
יש לי שני אחים אוטיסטים.
אחד מהם מתחבר לאנשים כמו כולם, יש לו חברים לא אוטיסטים, מקובל מאוד בחברתו, מוכשר ואת האמת שהרבה לא רואים עליו בכלל שיש לו אוטיזם ואף אחד לא רואה אותו כמוגבל שתיארת או כנטל.
האח השני דיבר על זה לא ממזמן, הוא רוצה לצאת מהטייטל הזה ובנתיים הולך לו לא רע, הוא עובד בעבודה כמו כולם, מדברים איתו כמו כל בן אדם רגיל.. הוא לא כמו שכתבת "נטל על החברה".. הוא אפילו לא מציג את עצמו כאוטיסט, הוא לא מתייחס לזה ככל האישיות שלו וכל מי שהוא.
אני חושבת שמה שכתבת די מזעזע ואני מתנצלת שאת מרגישה ככה אבל אני ועוד רבים אחרים לא רואים אותך כנטל, את בן אדם רגיל לפני האוטיזם שלך.
אני אקבל מלא מינוסים אבל אני אגיד את דעתי.
הייתי עושה הפלה.
אני לא רוצה שהילד שלי יסבול ככה
הייתי עושה הפלה.
אני לא רוצה שהילד שלי יסבול ככה
שמעי זה קשה
אימוץ אין סיכוי אני לא יכולה להתמודד עם העובדה שהילד שלי אצל מישהו אחר בלי לדעת שאני אמא שלו ואני צריכה להיסתובב ברחוב ויכול להיות שמי שעומד לפני בתור בארומה זה הבן שלי.
הפלה אני לא יודעת כי אני לא מסוגלת נפשית להיתמודד עם זה שהיה אמור להיות לי ילד והוא מת.
אני באמת לא יודעת כי יהיה לי קשה מאוד לגדל ילד אוטיסט וגם אני לא רוצה שהוא יסבול
אימוץ אין סיכוי אני לא יכולה להתמודד עם העובדה שהילד שלי אצל מישהו אחר בלי לדעת שאני אמא שלו ואני צריכה להיסתובב ברחוב ויכול להיות שמי שעומד לפני בתור בארומה זה הבן שלי.
הפלה אני לא יודעת כי אני לא מסוגלת נפשית להיתמודד עם זה שהיה אמור להיות לי ילד והוא מת.
אני באמת לא יודעת כי יהיה לי קשה מאוד לגדל ילד אוטיסט וגם אני לא רוצה שהוא יסבול
הפלה.. אני לא מעוניינת בילדים גם ככה
אנונימית
הפלה.
לא הולכת לאימוץ והפלה ? אין לי שמץ
אני לא בטוחה שאני אוכל להתמודד עם ילד אוטיסט וזה קשה להיות הורה לילד עם מוגבלויות
אני לא בטוחה שאני אוכל להתמודד עם ילד אוטיסט וזה קשה להיות הורה לילד עם מוגבלויות
מולידה ומשאירה לעצמי
בוכה אבל זאת הילדה שלי אז מקבלת את זה ( הבוכה זה על הקשיים שיהיו בדרך )
בשבילה הייתי עושה הפלה זה ממש עצוב וחוסר ביטחון מזעזע
אני לא אעשה הפלה, אני אנסה לדאוג לה כמה שיותר וכמה שאני יכולה
נשארת איתה היא אותו בן אדם בדיוק כמו כולם רק טיפה יותר מויחדת ובכלל עצם זה שאקבל ללדת מישהו/ מישהי זו תהיה זכות ואקבל את זה גם עם הפגם הכי נוראי שיש כמו שאמא שלי השאירה אותי כשחליתי באפילפסיה
יאללה אתגרים זה הכלל
אין לי שמץ...
אני מקבלת אותו כמו שהוא איך שהוא
זה הילד שקיבלתי אני צריכה לשמור עליו ולגדל עליו
נכון זה קשה אבל לומדים לחיות עם זה לא משנה כמה זה יפריע לי במה שאני עושה הוא הילד שלי ואני בחיים לא אוותר עליו באף דרך
(אומרת בתור מישהי עם אח כזה)
זה הילד שקיבלתי אני צריכה לשמור עליו ולגדל עליו
נכון זה קשה אבל לומדים לחיות עם זה לא משנה כמה זה יפריע לי במה שאני עושה הוא הילד שלי ואני בחיים לא אוותר עליו באף דרך
(אומרת בתור מישהי עם אח כזה)
משאירה אצלי רק אם אני יכולה מבחינה כלכלית כי זה יותר כסף על טיפולים וכאלה ואם אין לי מבחינה כלכלית אני אדאג שיהיה מישהו שישמור עליו/ה ואני אדע בוודאות שהוא בנאדם טוב ואני אבקר אותו לפעמים
אי אפשר לגלות את זה לפני הלידה, בדרך כלל מגלים כמה שנים טובות אחרי שהילד נולד אוטיזם.
ולשאלה, אני אישית הייתי מפילה, בשלי שום קשר לזה שאני באופן כללי לא רוצה ילדים, לגדל ילד אוטיסט זה זמן כסף מחשבה וכאבי ראש שאני אישית יודעת שלא מתאימים לחיים שלי. רציני, אני לא מתאימה מבחינת השאיפות שלי לגדל יילד באופן כללי, אז לגדל אוטיסט? זה יהיה רע לכל הצדדים. זה לא קשור לאהבה זה קשור למציאות ולקשיים האמיתיים שנתקלים בהם כאשר מגדלים ילד אוטיסט. אני לא רוצה להיות אמא ובטח שלא רק אמא כי בקושי אפשר לפתח קרירה כמו שאני רוצה לפתח אם ילד אוטיסט, אני בכלל לא מאמינה שאפשר לפתח אותה עם ילד באופן כללי.
בנוגע למסירה לאימוץ אני חושבת שאין דבר שיכול לעשות טראומה גדולה יותר לילד מאשר למסור אותו לאימוץ. אין דבר נורא יוצר לילד מלדעת שההורים שלו לא רצו אותו אז הם מסרו אותו לאימוץ.
ולשאלה, אני אישית הייתי מפילה, בשלי שום קשר לזה שאני באופן כללי לא רוצה ילדים, לגדל ילד אוטיסט זה זמן כסף מחשבה וכאבי ראש שאני אישית יודעת שלא מתאימים לחיים שלי. רציני, אני לא מתאימה מבחינת השאיפות שלי לגדל יילד באופן כללי, אז לגדל אוטיסט? זה יהיה רע לכל הצדדים. זה לא קשור לאהבה זה קשור למציאות ולקשיים האמיתיים שנתקלים בהם כאשר מגדלים ילד אוטיסט. אני לא רוצה להיות אמא ובטח שלא רק אמא כי בקושי אפשר לפתח קרירה כמו שאני רוצה לפתח אם ילד אוטיסט, אני בכלל לא מאמינה שאפשר לפתח אותה עם ילד באופן כללי.
בנוגע למסירה לאימוץ אני חושבת שאין דבר שיכול לעשות טראומה גדולה יותר לילד מאשר למסור אותו לאימוץ. אין דבר נורא יוצר לילד מלדעת שההורים שלו לא רצו אותו אז הם מסרו אותו לאימוץ.
מביאה אותו לעולם אבל מוסרת אותו כי לא אצליח להתמודד
הפלה ברור
תלוי כמה זה חמור
אם היא לא בתפקוד עדיף להפיל כי ככה היא לא תסבול
אם היא לא בתפקוד עדיף להפיל כי ככה היא לא תסבול
ילד זה מתנה. אלוהים נתן לי מתנה כל כך יפה, רק לי ! ילד כל כך מיוחד, נשמה מיוחדת. למה שאוותר ? זה מה קיבלתי. כל ילד יש לו קשיים והתמודדות ולהיות הורה זה לא קייטנה. אני אקבל אותו באהבה ואלמד ממנו שיעורים לחיים שיבנו אותי להיות אדם טוב יותר. בתור אחות לילד מיוחד, אפשר ללמוד המון מהאתגרים איתם. ויש רגעים כל כך יפים עם הנשמות הטהורות האלה.
אני מעדיף לאמץ רק בשביל להימנע מהסיטואציה הזאת
עם הרבה סבלנות מקבלת אותה ומתכוננת לזה שזה יהיה אתגר
כנראה שהפלה, אין לי שום דבר נגד אנשים אוטיסטים אבל זה מאוד מאוד קשה לילד לחיות עם אוטיזם (תלוי באיזה תפקוד) זה השפלות, וסבל נוראי. בנוסף יש המון המון המון סבל להורה. אני הייתי מעדיפה שהילד שלי לא יסבול.
ברור שנשארת איתה
בכלל לא שאלה
בכלל לא שאלה
משאירה אצלי כמובןן!
אני אוהב את כל הילדים שיבואו לי!!! (בע"ה)
אין מצב בחיים שאפיל.
אעשה כל מה שיכולתי לתת לו את החיים הטובים שמגיעים לו 3>>>>
לא מכירה את הילדים שלי אבל כבר אוהבת אותםם
אני אוהב את כל הילדים שיבואו לי!!! (בע"ה)
אין מצב בחיים שאפיל.
אעשה כל מה שיכולתי לתת לו את החיים הטובים שמגיעים לו 3>>>>
לא מכירה את הילדים שלי אבל כבר אוהבת אותםם
משאירה אותו
יש לי שני אחים אוטיסטים....יש לי את הגן הזה בדיאנאי שלי....זה לא ממש יפריע לי..
ורוב הסיכויים שזה מה שייקרה
וברור שאשאר איתו/איתה..
ורוב הסיכויים שזה מה שייקרה
וברור שאשאר איתו/איתה..
אקבל אותו כמו שהוא לא משנה ללא תנאים
הפלה
במקרה שזה יהיה אוטיסט בתפקוד נמוך אני לא רוצה שהילד שלי יסבול ויהיה קשה לתקשר איתו ולהתנהל איתו או שהוא לא יראה לי אהבה וכו וגם אם זה בתפקוד גבוה הסיכוי שילך לו טוב בחברה נמוך וזה פשוט לא שווה את הסיכון שיהיה לילד שלי רע כי אם לילד שלי רע יהיה לי רע
במקרה שזה יהיה אוטיסט בתפקוד נמוך אני לא רוצה שהילד שלי יסבול ויהיה קשה לתקשר איתו ולהתנהל איתו או שהוא לא יראה לי אהבה וכו וגם אם זה בתפקוד גבוה הסיכוי שילך לו טוב בחברה נמוך וזה פשוט לא שווה את הסיכון שיהיה לילד שלי רע כי אם לילד שלי רע יהיה לי רע
הפלה ובאמת ממחשבה על הילד
הייתי עושה הפלה
כןכן תנו מינוסים
כןכן תנו מינוסים
להוליד את הילד שלי למציאות קשה בידיעה שיהיו לו קשיים שהוא לא יוכל להימנע מהם בעתיד, או לגזול מהבן העתידי שלי את קיומו ולא לתת לא את האפשרות לחיות?
דיי אני רוצה הביתה
דיי אני רוצה הביתה
אחי אני בת 15, אין לי מושג מה אני עושה מחר בבוקר
את האמת שזה מאוד תלוי בתפקוד של הבן אדם כי כשאני מביאה ילד לעולם, אז לפני שאני בכלל חושבת באמת על עצמי במשוואה (ואני כמובן כן שמה את עצמי, כמגדלת ומביאה חיים)- אני קודם חושבת שאני לא רוצה שהילדים שלי יסבלו ויהיה להם משהו שימנע מהם לחיות חיים מאושרים, ובידיעה שיכולתי למנוע את זה קודם לכן.
שוב, תלוי תפקוד ובתפקוד גבוה זה לא באמת משנה והכל תלוי בגישה של הבן אדם (יחד עם החינוך שלי).. אנשים תמיד יהיה להם מה להגיב ולמצוא רע.
שוב, תלוי תפקוד ובתפקוד גבוה זה לא באמת משנה והכל תלוי בגישה של הבן אדם (יחד עם החינוך שלי).. אנשים תמיד יהיה להם מה להגיב ולמצוא רע.
הפלה לא כל כך שווה בשבילו
הפלה, סלילה
זה ילד שלי לכל דבר אני יקבל אותו כמו שהוא למרות שזה יהיה מאוד קשה
מוליד ומשאיר אותה או אותו אצלי, זה שהיא או הוא יהיו אוטיסטית או אוטיסט לא אומר שלא מגיע לה או לו לחיות.
בנוסף, זה יהיה הילדה או הילד שלי ואני אוהב ומקבל אותם עם כל פגם שיהיה לה או לו.
בנוסף, זה יהיה הילדה או הילד שלי ואני אוהב ומקבל אותם עם כל פגם שיהיה לה או לו.
לא הבנתי למה כולם פה ישר מסיקים שלאוטיסטים יהיו חיים קשים והם רק יסבלו כל החיים שלהם
למרות שאולי אסור לי לדבר כי אני לא מכירה מצבים ואף פעם לא התמודדתי
אני לא מסוגלת לחשוב על מצב שהייתי עושה הפלה לא משנה מה
זה הילד שלי
למרות שאולי אסור לי לדבר כי אני לא מכירה מצבים ואף פעם לא התמודדתי
אני לא מסוגלת לחשוב על מצב שהייתי עושה הפלה לא משנה מה
זה הילד שלי
אנונימית
אני אוטיסט, אז אני יודע שהוא יהיה, בגלל זה אני לא מתכוון לעשות ילדים ביולוגיים (אני א-מיני אז גם לא יהיה בטעות)
אי אפשר לדעת אוטיזם לפני לידה
אוטיזם בתפקוד נמוך מתחילים לראות רק בגיל שנה שנתיים
ותפקוד גבוה אפשר גם לחיות את כל החיים בלי להבין שיש את זה
אבל נגיד שהמציאו איזו שיטה לגלות
תלוי בתפקוד
תפקוד נמוך עד בינוני הייתי מפילה גם לטובתי וגם לטובת הילד
תפקוד גבוה הייתי משאירה מכיוון שזה לא הורס את החיים שלי ושלהם ברמה כל כך דרסטית
הם כן יצטרכו יותר עזרה ותשומת לב אבל בגדול אוטיסטים בתפקוד גבוה הם כמו אנשים רגילים אבל עם בעיות בתקשורת חברתית
אוטיזם בתפקוד נמוך מתחילים לראות רק בגיל שנה שנתיים
ותפקוד גבוה אפשר גם לחיות את כל החיים בלי להבין שיש את זה
אבל נגיד שהמציאו איזו שיטה לגלות
תלוי בתפקוד
תפקוד נמוך עד בינוני הייתי מפילה גם לטובתי וגם לטובת הילד
תפקוד גבוה הייתי משאירה מכיוון שזה לא הורס את החיים שלי ושלהם ברמה כל כך דרסטית
הם כן יצטרכו יותר עזרה ותשומת לב אבל בגדול אוטיסטים בתפקוד גבוה הם כמו אנשים רגילים אבל עם בעיות בתקשורת חברתית
אנונימית
אם ברמת תפקוד נמוכה אז אולי מפילה, אבל בינונית וקלה משאירה
ברור שמשאירה
אם אני אוטיסטית זה ברור שגם הילדים שלי יהיו
אם אני אוטיסטית זה ברור שגם הילדים שלי יהיו
לכל האלה אומרות שיעשו הפלה - מאיפה האומץ לעשות הפלה? זה רצח לכל דבר. הילד חי עם לב פועם בבטן שלכן, אם אין סיבה אמיתית כמו לא עלינו אונס או סכנת חיים אין סיבה לעשות הפלה. לא רוצות את הילד? שלחו אותו לאימוץ.
אנונימית
יולדת את הילדה בלי לחשוב פעמיים זאת הבת שלי ואני אקבל אותה גם עם יש קשיים זה התפקיד של הורה לאהוב את הילד שלו בכל מחיר (ולחנך אותו כמובן)
הפלה
אני לא משקרת אני כנראה הפיל אותה זה לא בשבילי. ואני לא מתכוונת להוליד ילדים לתוך סבל שלהם בעיקר וגם שלי
אנונימית
מקבלת אותו/אותה כמו שהוא /היא
שולח לאימוץ
עם כמה שקשה להגיד את זה כנראה שלא הייתי ממשיכה את ההריון
מעבר לזה שזה קשה בתור הורה אני לא רוצה לחשוב על הקושי שהילד/ה יעברו
מעבר לזה שזה קשה בתור הורה אני לא רוצה לחשוב על הקושי שהילד/ה יעברו
איפה כל הצדיקים שעושים מינוסים להפלה?
אנונימית
לא יודעת אם הייתי מקבלת בשנייה הראשונה אבל לא נראה לי אני אעשה הפלה או משהו קיצוני כזה
אנונימי
הפלה
זה סבל גם לילד/ה וגם לי
זה סבל גם לילד/ה וגם לי
הייתי מפילה בלי לחשוב פעמיים
סליחה אבל מאוד קשה להתמודד עם ילדים כאלה לא משנה כמה אנשים יתייפיפו ויגידו שהיו משאירים .. עובדתית לא כולם בנויים לגדל ילדים עם צרכים מיוחדים ולא לכולם יש את הכוחות.
ולי אין את הכוחות לזה כי זה לא רק סבל לי .
זה גם סבל לילד.
סליחה אבל מאוד קשה להתמודד עם ילדים כאלה לא משנה כמה אנשים יתייפיפו ויגידו שהיו משאירים .. עובדתית לא כולם בנויים לגדל ילדים עם צרכים מיוחדים ולא לכולם יש את הכוחות.
ולי אין את הכוחות לזה כי זה לא רק סבל לי .
זה גם סבל לילד.
אנונימית
הפלה בשיא המהירות
אנונימי
הלכתי לקנות חלב
הייתי מפילה, לא חושבת שאני מספיק אחראית לטפל בילד עם צרכים מיוחד ובאמת לספק לו הכל.
"עושים הפלה" תקשיבי פיקמי אי אפשר לאבחן אוטיזם בהריון/בלידה או אפילו בגיל שנה, לרוב יודעים רק בגיל מאוחר יותר
הפלה רוצה ילדה שאני אוכל לטפל בה והיא תהיה נורמלית ולא אצטרך יותר מדיי כוחות
אנונימי
ליטרלי ענה על השאלה בדיליי של חודש^^
אנונימית
הפלה
אנונימי
^^
חחחחחח אשכרה
חחחחחח אשכרה
באותו הנושא: