6 תשובות
כן הייתי אוכלת
מנהג חשוב מאוד, אם נשמרת הכשרות כראוי
את בגן?
שואל השאלה:
עובדת בגן
יכול להגיד שהתנדבתי בגן ורוב הכנה הגננת עושה וזה ממש השקעה ויפה מצידה אולי ילדים לפעמיים לשים את הבצק אבל תחשבי כשזה בתוך התנור בחום גבוה כל חיידקים מתים לכן אין מה לדאוג