התחברות
הרשמה
הגיוני שבן אדם שלא דיברתי איתו שנה הוא עדיין הבן אדם האהוב עליי?
כאילו זה פשוט הרעיון של אותו הבן אדם תקוע לי בראש, או שזה אפשרי שאני עדיין באמת אוהבת את אותו בן אדם?
16 ביוני 2023, 10:15
אהוב
נושאים לשיחה
מערכת יחסים
בני אדם
בן אדם
3 תשובות
יאפ
ה
החסרת חיים
כן
PercyJackson
בוודאי
B
BXIJ
באותו הנושא:
זה הגיוני שהקראש שלי זה מישהו שלא דיברתי איתו בחיים ואני לא מכירה אותו?
זה הגיוני שלא דיברתי איתו שעתיים ואני מתגעגעת אליו כאילו לא דיברתי איתו חודש?
זה הגיוני שהתאהבתי או שפשוט יש לי קראש על מישהי שבחיים לא דיברתי איתה?
זה הגיוני לאהוב מישהו שבחיים לא דיברתי איתו?
זה הגיוני שאני יןדעת שהסדרה אהובה עליי גרועה וקרינגית והיא עדיין האהובה עליי?
זה הגיוני שיש לי קראש על מישהו שבחיים לא דיברתי איתו?
הגיוני שנדלקתי על ילדה שרק דיברתי איתה בוואצאפ ולא פגשתי אותה?
הגיוני שיש לי קראש על משהי שלא דיברתי איתה אף פעם חוץ משלום שלום?
הגיוני להתאהב במישהו שאף פעם לא דיברתי איתו?
הגיוני עדיין לאהוב את האקסית שלי ובאותו זמן להרגיש משהו גם לידידה טובה שלי?
זה הגיוני שיהיה לי קראש על מישהו שאף פעם לא נפגשתי איתו אבל דיברתי איתו בוואצטאפ?